2012-06-06

Propaganda

Azijos akcijų rinkas toliau smukdo graikų problemos (jau daugiau kaip metus).

Baimės dėl Graikijos toliau smukdo rinkas, po metų.

Visą pasaulį smukdo Graikija...

Garsus amerikiečių investuotojas milijardierius Warrenas Buffettas teigia manąs, kad Jungtinės Valstijos išvengs dar vienos recesijos, nebent ją sukeltų Europa.



Jungtinių Valstijų prezidentas Barackas Obama yra įsitikinęs, kad suirutę finansų rinkose sukėlė Europos valstybės.

1. Tai, žinoma, nėra grėsminga Europai 2012-06-05 20:54IP: 80.240.9.72
TOTAL 2011: Exports 268,635.3, Imports 367,798.7, Balance -99,163.4, All figures are in millions of U.S. dollars. Google: Foreign Trade - U.S. Trade with European Union

2. „Lehman Brothers“ nebuvo Europos bankas 2012-06-05 22:42IP: 80.240.9.72
Prancūzijos užsienio reikalų ministras Laurentas Fabiusas antradienį sukritikavo Jungtinių Valstijų prezidento Baracko Obamos komentarus dėl Europos skolų krizės keliamos grėsmės ir pabrėžė, kad krizė kilo ne Europoje, o JAV, informuoja AFP. „Krizė kilo ne Europoje. „Lehman Brothers“ nebuvo Europos bankas“, – antradienį Romoje žurnalistams sakė L. Fabiusas.

3. Nera blogai 2012-06-06 00:40IP: 89.240.33.144
Is JAV uzdirbome 99 milijardus,80 rusai atveze, reikia tik likviduoti neigiama balansa su Kinija

4. > 3. 2012-06-06 09:00IP: 80.240.9.72
TOTAL 2011: Exports 103,878.6, Imports: 399,335.1, Balance -295,456.5, All figures are in millions of U.S. dollars. Google: Foreign Trade - U.S. Trade in Goods with China. Ar ne per brangus mokestis už "pasaulio rezervinę valiutą" ir už galimybę klausytis (ir ne tik klausytis) U.S. patarimų ekonomikos ir demokratijos temomis?

Propaganda – visuma informacinių priemonių, skirtų žmonių grupės ar visuomenės kontrolei. Propaganda dažniausiai būna siejama su žiniasklaida, per kurią pateikiama nekorektiška informacija, bei totalitariniais režimais, kurie propagandą yra itin smarkiai linkę naudoti.

Praktikoje propagandą naudoja ne tik totalitariniai, bet ir demokratiniai režimai, dažnai propaganda naudojama įvairių populistinių politinių jėgų. Propagandos skleidimo būdai būna labai įvairūs: žiniasklaida, knygos, paskaitos, netgi asmeninis bendravimas. Kai kuriais atvejais propagandą gana sunku atskirti nuo smegenų plovimo, nes dalis naudojamų priemonių sutampa.

4 komentarai:

audrius rašė...

Šeip tai graikai ne be grieko, bet vargšelius bankinykus ir viso svieto bankinę sistemą daugiausiai žlugdo ne griekai, o litvinai prilieją litų jį suliedami su jevru. Kadangi išrinktieji ekonomistai suko ruletes kąžinovėse ir rinko taškus visokiuose viliboruose tai padarė pereborą, o kadangi neskaitė pasakų kurios seka paseką, tai ju augsas virto moliu, nes lietuviai litą padengė moliu, kuris per valiutų sąntakas centriniuose bankuose padengė visus rezervus. Dabar pasipūtę bankinykai pučia miglas, verčia ant griekų, mat jie su griechu, bet už tai bent jie Graikai palieję demokarateliją, o ne kažikokietai litųviai iš balų sruvenančios lietaukos. Nejau jie pamiršo, ką lietuviai padarė su sojuzo rubliu:)

Eugenijus Paliokas rašė...

Rublį tai lietuviai išrado, bet sojūzinio rublio išradėjas plombuotam vagone iš Šveicarijos atvažiavo. Dabar toj pačioj švabų žemėj popierių ir teisybės ieškom, nors iš šveicoriaus panašių dalykų nesitikim... Dar prieš tūkstantį metų dar tikrai laisvi lietuviai monytojų monetas perlydydavo, kad neliktų tų monų nė ženklo, o dabartinės, Nepriklausomybę atkūrusios Lietuvos premjeras Gediminas per TV ragino tautiečius neskubėti savo rublinius indėlius atsiiminėti, nes "pinigų yra, laikinai nėra tik piniginių ženklų". Tų ženklų taip ir neatsirado, tai (paguodai matyt) žvėrelių ant popierėlių tautiečiams pripaišė, o tuos sovietinius rublius tik pernai švediškais rubliais, švediškuose ir bankuose, savo turtą pardavę (kam?) savo tautiečiams, savo Gediminu patikėjusiems, pagaliau "atkūrėme". Įdomu - ar tasai Gediminas buvo propagandistas, o jei taip, tai ko? O jei ne propagandistas - tai kas toks?

Eugenijus Paliokas rašė...

O šių dienų Premjeras, finansų patarėju (todėl?) imantis 26 metų jaunuolį - kas toks? O Laisvosios rinkos instituto (to, kurio buvusioji vadovė, vėl, taip išeitų, patapusi dabar jau dabartine vadove, padėjo mums įdiegti valiutų valdybos modelį) specialioji ekspertė vėl auksą siūlina, o kad viso pasaulio aukso monytojams nebeužteks - nesako, kažkodėl. Kad laisvos rinkos finansuose nėr - apie tai mūsų Lietuvos laisvosios rinkos institutas irgi tyli. Jei jie ne propagandistai - tai kas tokie? Ar ne tie, kas tautiečiams moliu galvas ir akis teplioja, kad anie nesuprastų ir neregėtų? Štai rašau ir girdžiu: Prezidentė, skaitydama savo metinį pranešimą Seime, sako - "mes negalime pakeisti globalios ekonominės aplinkos", lyg būtų bandžiusi pakeisti. Ne žalgirietė...

Anonymous rašė...

Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com