2018-06-29

Stirna


Šiandien Vilniaus rajono savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius surašė man protokolą (aiškino, kad televizija juos labai spaudžia), esą, 2018 06 11 du mano šunys apie 18:30 Verdenės g. namo kieme sudraskė stirną.
Remtasi štai kuo:

1. Ten, tame kieme, 2018 06 11 buvusi stirna (nežinau iš kur) - anot anoniminio 2018 06 11 pranešimo policijai, į kurį policija nereagavo, tik persiuntė jį Vilnaius rajono Administracijos Viešosios Tvarkos skyriui - atbėgo 4 šunys ir ją sudraskė.

Kas buvo po to?

Vilniaus rajono Viešosios tvarkos skyrius 2016 06 14 paskambino man, aš, metęs ruošiamas studentų egzaminų užduotis, atlėkiau namo ir ... papuoliau į TV Šou. Man šiandien surašiusieji protokolą teigia TV nekvietę, bet sako, kad protokolo nerašyti negali, nes ... „TV juos spaudžia"*.

2. Vienas asmuo jau po 2018 06 14 paliudijo kad stirną draskė du šunys: vienas rudas, kitas rudas su baltais plėmais.

3. Kitas asmuo, irgi jau po 2018 06 14, paliudijo, kad pas mane kieme bėgiojo rudas ir rudas su baltais plėmais šuo.

Viskas.

Visi „įrodymai".

Protokolas surašytas.

Kur dingo stirna?
Įdomus sutapimas: iškart po 2018 06 14 TV Šou VGTU vyko konkursai pareigoms užimti, aš savąjį, kuriame dalyvavau, laimėjau ir darbo sutartį 5 metams pasirašiau.

Koks, vis tik, skirtumas:  Vilniaus rajono policijos komisariato tyrėjai 2013 metų Vasario 16-sios dienos gaisro, kuriame neatpažįstamai sudegė  3 Lietuvos Respublikos piliečiai, bet nesudegė medinio namo sienos ir net kopėčios ant stogo, tyrimą nutraukė anksčiau laiko, kaltų nerado, o Vilniaus rajono administracijos Viešosios tvarkos darbuotojai anoniminio pranešimo policijai pagrindu atsikvietė mane sodan 2018 06 14kur manęs laukė bent kelios TV, ir poros liudijimų, surašytų jau po 2018 06 14, pagrindu, man surašė protokolą, kaltindami, kad būtent mano šunys pražudė stirną Verdenės gatvės kieme..

Kaip ta stirna atsirado to Verdenės g. namo kieme?

Ar ji ten atsirado būdama gyva?

Kur ji dingo?

O kas sukvietė bent kelias TV 2018 06 14?

Komentarų nėra: