Vakarų pardavėjai nori darbuotis Kinijoje, tačiau tik nedaugelis jų išmano šalies kultūrą, pirkimo įpročius ir tai, kas populiaru“, – portalui tech.eu sakė J.J.Lam.
Anot D.Dulinsko, Europos verslo naujokai yra geriau matomi, nes jiems investicijų skiria tiek didelės korporacijos, tiek vyriausybės.
Tačiau mūsų žemyno investuotojai, palyginti su kinais, yra mažiau linkę rizikuoti – jiems labiau rūpi pelnas ir tokių įmonių kaina.
Užtat kinų investuotojai yra to išalkę ir nori sukurti milijardų dolerių vertas kompanijas, tad apie tai, kiek kainuoja įmonė, negalvoja tol, kol jiems patinka jos įkūrėjai ir komanda.
Tačiau įmonei, kurioje nėra vietos kinų, jų šalyje nepaprastai sunku įrodyti patikimumą, ypač jei produktas ar paslauga yra sukurti Kinijos rinkai.
O kokie mūsų santykiai su vietos lietuviais?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą