"Teo" prieš keletą metų apmokestino, o po to ir panaikino (nors tą mokestį mokėjau) mano daug metų turimą e-pašto adresą paliokas@takas.lt.
Kiek bebandžiau belstis į "Teo",
nieko nepešiau.
Tesužinojau, kad, nors ir tą e-pašto mokestį mokėjau, elektroninio pašto dėžutę panaikino, nes atsisakiau laidinio telefono, taigi, nebesu "Teo" klientas.
Paprašytas mano pažįstamas, "Teo" klientas, mano didelei nuostabai, jį, tą patį e-pašto adresą paliokas@takas.lt, atkūrė*.
Kaip taip galima?
Vakar pastebėjau, kad mano slaptažodis, kažkodėl, nebegalioja.
Ir šiandien negalioja.
* To paprašiau kad koks nors nepažįstamasis neatkurtų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą