Stengiasi išvengti kaupimo
Orientaciją į tuo metu reikalingų daiktų pirkimą ir bereikalingo kaupimo vengimą KTU tyrėjų komanda įvardija kaip ryškiausią įsigijimo elgsenos bruožą, siejamą su namų aplinka.
Taip savo elgseną apibūdino virš 90 proc. tyrimo dalyvių Lietuvoje ir apie 85 proc. respondentų Jungtinėje Karalystėje. Tai komunikuoja vartotojų sąmoningumą ir atsakomybę aplinkos požiūriu, vis labiau išreikštą susirūpinimą sveikata bei prekių šviežumu.
Torėç Это будет Иметь
AtsakytiPanaikintiKorėç(Корэс это Творец
ÇotvorÇ - СоздаТель
Kor и КорЕни рядом
Kor eni это Где Идёш (Tėk Eti
Orė это ВохДухе
Orėi это Счестью и Совестью (Достоино
Korės(savižudybė
https://m.youtube.com/watch?v=SVhJzgnaLZc
AtsakytiPanaikinti