Neišauklėti mokytojai nušvilpė ministrą.
Kieno tarną?
Mokytojai, nebešvilpkit, sako aukštojo mokslo nebaigęs sėkmės džentelmenas: A. Užkalnis sėkmę laiko savo staigaus kopimo karjeros laiptais priežastimi.
Todėl mokytojus mokyti gali.
O mokytojai ką?
Lietuvos mokytojai paversti amatininkais, turinčiais įtikti klientui.
10. Kodėl Lietuva išsivaikšto? 13:39 04-03 IP: 178.236.197.137
"Prie Smetonos" Lietuvoj atidaryta tūkstantis mokyklų, dabar gi tiek uždaryta. Aiškina, kad tai - "neišvengiamas procesas", nes Lietuva išsivaikšto.
Kodėl ji išsivaikšto?
11. Rinkos principai 13:40 04-03 IP: 178.236.197.137
Parodykit rinkos principus finansų viršūnėse. Ar ECB naujai padirbti trilijonai rinkos principais skirstomi? O gal FED rinkos principais vadovaujasi? Nieko panašaus. Tik "apačios" mulkinamos "rinkos principu", dabar jau "atsiradusiu" mokyklose, pateisinant jų naikinimą, šitame rašinyje vadinamą "optimizavimu".
12. Kodėl tai neišvengiama? 13:45 04-03 IP: 178.236.197.137
Kodėl Lietuva išsivaikšto? Kas šitokį "procesą" paskelbė neišvengiamu? Ar ne tie, kas užgrobia Lietuvą palūkanomis, o Lietuvos žmones iš jos išvaro, paprasčiausiai? Panašu, kad valdantieji nebesugeba į tokį klausimą atsakyti, jei jį aplamai bekelia. O vargiai lietuvišku bevadintinas šis dienraštis tik guodžia: tai neišvengiama...
Naujasis kryžiaus žygis.
Galvojat, išsimokėsim?
Sužinojau, kad esu blogas dėstytojas.
Ne šita prasme.
Anot studentų apklausos rezultatų.
Apklausoj dalyvavo keli (apklaustųjų skaičius nurodytas), o rytą, eidamas į paskaitas, didžiojoje studentų automobilių aikštelėje tų automobilių suskaičiavau keliolika - o prieš kelis metus ten būdavo sausakimša.
Neslėpsiu, pastaraisiais metais tik su geresniaisiais pirmakursiais begaliu susišnekėt matematikos temomis, pats ką nors padaryti retas jų begali.
Mat, pagal eurostandartus parašytame mokykliniame vadovėlyje apie laipsninę funkciją, pavyzdžiui, pasakojama maždaug taip: štai kas yra du trečiuoju laipsniu, štai kas yra devyni laipsniu 3/2, o šiaip tai pasiimkit kalkuliatorių.
Ne apie funkciją šneka, o apie skaičiavimą.
Apie kitus matematinius dalykus irgi panašiai.
Kas sieja visumą, vadinamą matematika, lieka nebeaišku.
Nebe mokymas, o edukacija.
Keista, bet lietuviškoje Vikipedijoje laipsninės funkcijos išvis neradau - čia jau akmuo į mūsų, Lietuvos matematikų, daržą.
Palyginkit anglišką ir rusišką Wiki.
Erasmus programos studentai - europiečiai matematikos žiniomis irgi nestebino, išskyrus porą iš Turkijos ir dar vieną turką, kuris mokėjo formules.
Tuo kolegos, kuriems pasakojau apie jį, nenorėjo patikėti.
Argi studentas begali mokėti formules?
O šiemet nustebino pirmakursė pietų korėjietė, vienintelė iš grupės žinojusi (ne tik girdėjusi - kiti gi ir girdėję nebuvo) kompleksinius skaičius. Paklausta atsakė, kad mokėsi juos mokykloje, vienuoliktoje klasėje (jų mokykloje, sakė, klasių dvylika, kaip ir mūsiškėje).
Matyt, "Samsung" pas juos neatsitiktinai atsirado, o ir tarp prašinėjančių paskolinti neteko pietų korėjiečių girdėti ar matyti.
O toj studentų apklausoj pirmakursis, tarkim, turi parašyti, ar gautos žinios jam naudingos.
Jis žino, ar naudingos, o dėstytojas nežino.
Kokia nauda iš tokių dalykų?
Parodykit verčiau kambarį, kur pinigai sudėti!
Ir nenuostabus toks jų noras - dabar jau ir pirmakursiai dieninio skyriaus studentai dirba - ne iš paikumo gal.
O apklausa, žinoma, anoniminė.
O organizuoja ją ne universitetas, o firma, kuri teikia šią paslaugą universitetui.
Kuri laimėjo konkursą.
Todėl patikima.
Apklausų firmos - patikimos.
Keista yra tai, kad studentai kiekvieną semestrą vertina dėstytojus, bet dėstytojams jokia forma nesuteikiama teisė atsikirsti (teisinis terminas).
Nelabai keista.
Mes keikiam valdžią, bet ne tikrąją - ne bankus, ne tuos, kurie savo monais monija.
O jie jaunuomenę vis pamonija savo pusėn - jauną juk nesunku pavilioti, antrojo lazdos galo nerodant.
Patvarkė, visagaliai, kad kiaušinis vištą mokintų.
Diplomo labiau reikia, negu žinių.
O tie mokslai ... kam jie?
O mokytojai ... ką jie išmano, ubagai...
Išmanytų, nebūtų tokie biedni.
Man pasisekė - turėjau gerus mokytojus ir dėstytojus!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą