2016-05-28

Šerlokas Holmsas ir mobilusis telefonas

Vėlų pirmadienio (2016 05 23) vakarą užsukau Vilniaus Žirmūnų "Rimi" parduotuvėn, ir ten pradingo mano senas geras mobilusis telefonas. Pasigedau jo po 22-os valandos, apie pusę vienuoliktos.

Pradingo, lyg tyčia, prieš  VGTU Matematinio modeliavimo katedros seminare paskelbtą mano pranešimą tema "Matematika: nuo Mokslų karalienės iki tarnaitės", tokį patį, kokį prieš porą savaičių skaičiau Taline*, kurį ir perskaičiau/padariau antradienio rytą, kokias tris valandas tepamiegojęs - gerą pusvalandį ieškojau to senojo man jį benešančių šunų apkramtyto telefono aparato, prašiau praeivių paskambint man, tikėdamasis jį išgirst nukritusį parduotuvėje, automobilyje ar kad jį turintis "pakels ragelį", juo atsilieps; po to važiavau visą parą dirbančion Mindaugo gatvės "Maximon" žadintuvo (vis dėl to  eretiško rytinio pranešimo - kad nepramiegočiau), grįžęs, po vidurnakčio, įsijungiau kompiuterį ir parašiau "Bitei" jos skelbiamu adresu bendraukime@bite.lt (esu "Bitės GSM" abonentas) laišką, prašiau nustatyti telefono buvimo vietą (GSM operatoriai tai gali padaryti) ir išjungti jį.

Žemiau rasit susirašinėjimo su "Bite"e-laiškais iškarpas.

Štai į savo laišką**:
gavau tokį "Bitės" atsakymą:
Tas Elertė "Klasikos" radijas...

Lyg tyčia, Šerloką Holmsą neseniai paskaitė.

Taigi, įsivaizduokim - parodo daktaras Vatsonas Šerlokui Holmsui šį e-susirašinėjimą ir klausia:

- Sakykit, Šerlokai, kas turi pradingusį mobiliojo telefono ryšio aparatą?

- Elementaru, Vatsonai - tas, kam dirba policija!
Manot, Šerlokas kitaip atsakytų?

Sakykit - kuriems galams iš telefono aparato savininko prašoma policijos leidimo ieškoti pradingusio telefono aparato?

Kokia čia logika, po perkūnais?

Kur mes gyvenam?

* Talinan, 17-ton tarptautinėn konferencijon "Matematikos dėstymas: retrospektyva ir perspektyvos", ir atgalios vežusiam autobuse veikė Wi-Fi internetas, kuriame šis mano tinklalapis buvo užblokuotas.
** Kitu, "Zebra" e-paštu irgi gavau atsakymą į savo laišką, kurį rašiau, anot "Bitės", adresu bedraukime@bite.lt 2016.05.24 d. 01.36 val.:

Gerai atsimenu: rašiau jį iš Gmail pašto, o ir "Bitė" juk atsakė į Gmail: Re: išjunkite tel. 86983246.

Bet Gmail siųstų laiškų skyriuje jo nėra!

Užtat yra "Zebra" laiškas, kuris lygiai toks, kaip Gmail siųstas ir "Bitės" atsakytas laiškas, tik 10-čia minučių pavėlavęs (ne 01:36, bet 01:46):
Palyginkit jo tekstą su šiuo, iš Bitės Gmail-inio atsakymo iškirptuoju:
O kas mėlynai įrėmintą tekstą su mano darbovietės telefono numeriu "prilipdė"?

Aš to niekad nedarau!

Ei - komisarai:)

Na, bent jau nenuobodu užtat.

P.S. Ir vėl tas pats:
Mat, "Bitės" prašiau duoti man skambinusiųjų po to, kai telefono nebeturėjau, sąrašą.

Kur tu,
Laisve?

P.P.S. Perskaitykit pabrauktą tekstą ir paskaitykit tai.




Komentarų nėra: