2019-03-14

Kaip Fabrikuojamos Persekiojimo Bylos


Man „suteikė" profesoriaus vardą...

O čia mano š.m. Kovo 11-sios kontrreportažas (jis prasideda 2018 m. vasarą filmuotu vaizdu, kai aš su jauna stipria kale, kurios, vėliau buvusios mano kieme ir kažkieno taip nunuodytos, kad net jos liežuvio galas nukrito (turiu jos gydymo Jakovo klinikoje istoriją), kūnas guli šaldiklyje, atvykstu į Vilniaus rajono Savivaldybės administraciją):


Tame pradiniame šio vaizdo įrašo epizode mane melagingai kaltino, kad būtent šitoji nunuodytoji kalė papjovė kitame kaime viename kieme (ne miške) nežinia kaip atsiradusią stirną; tada apsigyniau, bet admin. nuobaudą - 30 eur. - vis tiek gavau: nufotografavo ją, kalę, anapus mano gyvatvorės...

Tąsyk TV3 ir LNK irgi surengė TV šou - pataikyk gi - mano sūnaus Gimtadieny ... ir ... lygiai prieš pat tuo metu vykusį konkursą VGTU dėstytojų pareigoms užimti.

Šizofrenija?

Itin degių Lietuvos piliečių žūties bylą Lietuvos Policijai prastai sekėsi aiškintis.

Mano šunys jai rūpi labiau?

Lietuvos Policija: Žmonės Ir Šunys

Komentarų nėra: