2019-10-21

Reikės?


Kodėl

reikės?

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika
antradienį Seime pristatys automobilių taršos įstatymo projektą. Prieš tai buvo atlikti nedideli pakeitimai, po kurių pasikeitė mokamos sumos. Maksimalus mokestis už dyzelinius automobilius sumažėjo, o už varomus benzinu ir dujomis – padidėjo.

Aplinkos ministerija skelbia, kad prieš įstatymo projektui keliaujant į Seimą tik ištaisė technines klaidas paliktas ankstesniame variante. „Pirminiame projekte buvo įsivėlusi techninė klaida – ten neproporcingai didėjo mokestis. Tai dabar ta techninė klaida yra ištaisyta ir yra proporcija“, – BNS sakė aplinkos ministro atstovas Justas Jaskonis.
O užsipult paprastų piliečių, eilinių žmonių, vairuojančių lengvuosius automobilius, ir ypač dyzelinius, pinigines - ar ne klaida?

Juk prieš 20 metų mūsų (tiesa, tada dar ne mūsų) ES* -
EuroKongas -
atvirkščiai, skatino tuos pačius elinius žmones, vairuojančius lengvuosius automobilius, persėsti prie dyzelinių automobilių vairo:

BACK IN 1998 the EU promoted diesel as a more environmentally friendly fuel. Diesel contains more carbon than petrol but carbon dioxide (CO2) emissions of diesels tend to be lower. So by giving motorists incentives to buy more diesel than petrol cars the EU hoped this would help to reduce greenhouse gas emissions.

To encourage motorists to buy diesel, the government changed the VRT and motor tax system from one based on engine capacity to one based on CO2 emissions.


The tax on diesel fuel is also lower than petrol. As a result, diesel sales soared. The ratio of new petrol to diesel cars in 2007 in Ireland was 72 per cent to 28 per cent. In 2014, the ratio had almost exactly switched to 26 per cent versus 74 per cent.
* Europos Sąjungos pramonės politikos formavimo vyriausiosios pareigūnės teigimu, tiek vartotojai, tiek įstatymų leidėjai skatina automobilių sektorių žengti į „Teslos“ numatytą** elektromobilių erą.

** „Tesla“
taigi amerikonų:(((

Paskaitykit, paskaitykit...




Komentarų nėra: