2020-01-30

Kam AtStovauja Teisėjai?


Vilniaus miesto apylinkės teismo teisėjas Pavelas Borkovskis prašosi atleidžiamas iš pareigų.

„Turiu visokių planų, iki pensijos man jau labai nedaug (...) Jeigu bus galimybių ir žinių, tai dirbsiu advokatu – žinau, kad nebus daug žmonių, bet aš ne to siekiu, man jau norisi tyliai ir ramiai dirbti, rašyti, muzikuoti“, – BNS sakė žinomas teisėjas.

„Akordeonu, pianinu, esu nusipirkęs vargonus, tai ir jais reikėtų išmokti groti kada nors“, – pridūrė jis.

Prezidentas Gitanas Nausėda trečiadienį kreipėsi patarimo į Teisėjų tarybą dėl P. Borkovskio atleidimo iš pareigų savo noru.
„Buvau tardytoju, buvau prokuroru, buvau teisėju, buvau teismo pirmininku, pavaduotoju, dabar – vėl teisėju ir manau, galėčiau kelerius metus kitoje barikadų pusėje ginti žmogaus teises, atstovauti žmonėms ir taip pabūti visose pozicijose“, – teigė P. Borkovskis.






1 komentaras:

Unknown rašė...

tai pirmieji požymiai, kas sovietinių okupantų neteisingumo laivas, sugriaužtas stalininių žiurkių skęsta