2010-10-22

Kur tas šaltinėlis?

Geresni nei prognozuota Baltijos šalių, tame tarpe ir Lietuvos ekonominiai rodikliai sustiprino lūkesčius ir tikėjimą augimo perspektyva per likusią 2010 metų dalį.

1. Prespektyva - dirbti užsieniui
10:02 10-21 IP: 80.240.9.72
"Eksportas ir ateityje turėtų būti pagrindine varomąja šalies ekonomikos augimo jėga, o vidaus paklausa tikėtina pradės atsigauti kitų metų viduryje“, – šalies ekonomikos perspektyvą brėžia „Swedbank” Lietuvoje vadovas Antanas Danys.

2. Kodėl perspektyva tokia?
10:04 10-21 IP: 80.240.9.72
Mat, pinigų šaltinis - už Tėvynės Lietuvos ribų...

Ar mums reikalingas tas jų šaltinis?

Gal verčiau savuosius prisiminti?



Kur tas šaltinėlis,
Kur aš jaunas gėriau,
Kur ta mano mergužėlė,
Kurią aš mylėjau?


Kurią aš mylėjau,
Širdelėj turėjau,
Kas naktelę per sapnelį
Žodelį kalbėjau.

Jau tas šaltinėlis
Žolele užaugo,
Jau ta mano mergužėlė
Už kito išėjo.

Balnosiu žirgelį,
Žirgą juodbėrėlį,
Vysiu vysiu mergužėlę
Ir josios pulkelį.

Komentarų nėra: