Palyginę "Brent" naftos kainas rinkoje ir dyzelino kainas degalinėse atitinkamą mėnesį, LŽ nustatė, kad, pavyzdžiui, šiemet balandžio 20 dieną už litrą dyzelino degalinėse buvo mokama vidutiniškai 4,70 lito, o tą pačią 2008-ųjų dieną - 2,73 lito, arba beveik 2 litais už litrą mažiau, nors tada nafta rinkoje kainavo beveik 10 JAV dolerių už barelį brangiau. Dyzelino akcizas 2008-aisiais buvo tik 12 ct mažesnis, o PVM menkesnis tik 3 procentiniais punktais.
Išvada: negeri yra neskaidri "Orlen Lietuva", akcizai ir žali komisarai.
Neverta ginčytis štai kodėl:
Europos Komisijos duomenimis, lyginant valstybes pagal benzino kainas be mokesčių, Lietuva kovo pabaigoje užėmė 11 vietą tarp 27 ES valstybių – litras 95 markės benzino, nepridėjus mokesčių valstybei, Lietuvos degalinėse vidutiniškai kainuoja 1,92 lito. ES vidurkis – 5 centais mažesnis.
Kalta „Mažeikių nafta“?
Betgi ir Europoj tos kainos per 5 metus padidėjo bene pusantro karto.
O Europos Sąjunga, daugmaž sutilpusi į "ECB nustatytą tikslinę 2 procentų infliaciją", taip išeina, per 5 metus sugebėjo užauginti degalų kainas pusantrosyk?
Ne bet kas moka šitaip suskaičiuoti.
Nes su 2 procentų infliacija kaina padidėtų pusantro karto tik per 20 metų.
1971-aisiais šitokie fokusai nepatiko, ir britams.
Dabartiniai patiks?
Kas šitoj ekonomikoj yra pagrindiniai sukčiai?
Sykiais ne tie, kas, regis, pasprukti bando?
Great Depression Soup Line.
Tada šitaip išsisuko.
There's no way like the American Way?
2012-04-23
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą