2012-06-06

KGB valstybės tarnyboje

Kokios valstybės?

Lietuvos Respublikos.

Balandžio pabaigoje svarstydamas šio įstatymo pataisas Seimas įrašė nuostatą, kad asmuo nebūtų laikomas nepriekaištingos reputacijos ir negalėtų eiti valstybės tarnautojo pareigų, jeigu dirbo ar tarnavo kadriniu KGB darbuotoju, priklausė KGB rezervui, slapta bendradarbiavo su sovietų specialiosiomis tarnybomis.

Antradienį per pataisų priėmimo procedūrą parlamentarai neprieštaravo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto sprendimui pritarti socialdemokratės Mildos Petrauskienės siūlymui atsisakyti nuostatos dėl buvusių KGB darbuotojų.

Patikimi.



Nepriklausoma Lietuva.

2012-ji metai.

Ne Seimą gi pričiupo...







2 komentarai:

audrius rašė...

Patikimi asmenys sulenda visur, bet tiesa ar kokis jų proteliu nesuvokiamas dalykas sukelia erzulį, piktį, savęsgarbinimo įžeidimą. Bet tai jarunda, šiandien patraukus už galo išsiryškino daugumos ššalių, kraštų, galų, ,,, pavadinimai ir daugumos vardų nytes veda link krašto, galijos, finišo, pakrantės, lapo(lapas galas kiekvieno medžio šakos), juros molo ir tt.:
Galas. Konec. Gonec. Son. Fund. End. Kraj. Lop. Final. Telos. Bolo. Kanec. Anta. Fen. Enda. Fine. 'q. Konejali. Jieshu. Keut. Kraj. Beigas. Finem. Krajot. Šlutė. Fin. Capat. Kapec. Kaput. Loppu. Dulo. Play. Irutijil. Civara. Son[suo]. Kinec. Vėgėn. Ohohoho su tais galais:) Pas naglus geriausias žodynas, juk visi turtai ten nusėda, o kraštams lieka galai: Žodynas galas noun: 1. end 2. tip 3. finis 4. finish 5. point 6. tail 7. stub 8. close 9. last 10. wind-up 11. top 12. extreme 13. butt 14. stump 15. tag 16. toe 17. tail-end 18. quietus 19. dissolution 20. sunset 21. truce 22. gall 23. upshot 24. passing 25. terminal 26. extremity Žodynas kraštas noun: 1. edge 2. region 3. land 4. side 5. rim 6. margin 7. border 8. hem 9. fringe 10. lip 11. brink 12. brim 13. verge 14. bank 15. parts 16. tail 17. shore 18. edging 19. marge 20. brow 21. site 22. skirts 23. clime 24. soil 25. ridge 26. curb Žodynas riba noun: 1. limit 2. margin 3. boundary 4. line 5. border 6. bound 7. point 8. verge 9. mark 10. compass 11. marge 12. termination 13. mete 14. tether 15. stint Žodynas briauna noun: 1. edge 2. brim 3. lip 4. ridge 5. ledge 6. verge 7. cant Žodynas randas noun: 1. scar 2. mark 3. pock 4. cicatrice 5. cicatrix 6. wale 7. weal 8. welt 9. seam 10. stigma 11. pockmark 12. pit Žodynas šalis noun: 1. country 2. party 3. side 4. land 5. part 6. nation 7. quarter 8. half 9. soil 10. clime 11. corner Ir tt Anglų šalin sueina visos virvelės iš visų kraštų pas lėlininką nuo lėlių arba visi keliai veda į anglų salynus, arba ieškokite naglo, ,,, , nors verčiau susirasti kitą virvutės galą, giją jungiančią su aukščiausiuoju ir pasiųsti jo sistemą nulaužiančią galia, signala, virusą, a da kokį geno modifikacinį pesticitidą an to galo naglo gulinčio an.g.lo[ant galo]

2012.06.06 09:06, "Juozas" rašė:

Anonymous rašė...

Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com