2016-10-06

Irkluotojas Šventaragis

Vyriausiosios Rinkimų Komisijos (VRK) cenzūros dėka ir Vyriausiojo administracinio teismo
malone Irkluotojas Šventaragis esu  (žr. Antakalnio apygardą arba Lietuvos Liaudies Partiją - jos sąraše esu 8-tas).

Mat, parašiau ir VRK įteikiau šitokią autobiografiją:
Skaitykim:
VRK ją išcenzūravo ir iki 2016 09 30 savo interneto svetainėje skelbė šitokią:

Skaitykim:
Po 2016 09 28 VRK posėdžio ir dviejų dienų susirašinėjimo su VRK Darbo grupe
VRK interneto svetainėje nuo 2016 09 30 skelbiama jau šitokia biografija: 
Skaitykim:
O šiandien Vyriausiasis administracinis teismas nepatenkino mano prašymo paskelbti tokią pačią biografiją taipogi ir mūsų Lietuvos Respublikos Vyriausiojoje Rinkimų Komisijoje 2016-jų metų Seimo rinkimams sukurtuose plakatuose:
Palyginkit patys juose skelbiamą mano biografiją su iki 2016 09 30 VRK interneto svetainėje skelbtąja išcenzūruotąja:
Tokia pati.

Nors ir stengiausi kuklinausi, bet...

Vyriausiosios rinkimų komisijos sprendimu bei Vyriausiojo administracinio teismo malone -
esu dviejų akademinio irklavimo klubų: Vilniaus "Šventaragio Ramuvos" ir "Sankt-Peterburgo" narys.

Mūsų Vyriausiojoje Rinkimų Komisijoje nei išmonės, nei "išminties" tikrai netrūksta...

Sakykit - bet ką, vis tik, su šitokiais įžūliais
veidmainiais ir melagiais
daryt?
Jūsų Šventaragis
Irkluotojas (šioje nuotraukoje antruoju iš dešinės matote antrąjį po Arvydo Sabonio Lietuvos sportininką pagal jo (iškovotas, sportines!) regalijas - Antaną Bagdonavičių)
Sankt-Peterburgo.
Vote for me,
Vote for me!

P.S. Mano "išmanusis" telefonas ne visus šio įrašo paveikslėlius geba parodyt, bet kompiuteris rodo visus:)

Komentarų nėra: