2018-05-30

Šiandien VGTU

Šiandien VGTU vyko „Ateities inžinerijos" baigiamųjų darbų konkuras,

kuriame dalyvavo - nepabijosiu šito žodžio -
Lietuvos mokytojų ir moksleivių elitas.
Mano kuruojamą temą, „Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos", nederinusi šito veiksmo su manimi, „aukštesnioji valdžia" prijungė prie Verslo ir vadybos fakulteto „Investavimo" (suprantama, senaisiais, palūkaniniais pinigais) temos.
Priežastis paaiškėjo vėliau: „investuotojų" tebuvo vienas baigiamasis darbas, Vilniaus Licėjaus trijų moksleivių - Sergejaus Stomos, Mato Urbono ir Kotrynos Šalkauskaitės (tikrai, kaip pamaniau jų darbo pristatymo metu, gerų, stiprių moksleivių) -
atliktas praeitą savaitę „lūžinėjusio" „Luminor" banko žaidybinėj investicinėj platformoj: „Investavimo sprendimai „Luminor" platformoje".

Mūsų gi visi trys prizininkai baigiamuosius darbus padarė ir pristatė remdamiesi tuo, kas iš tiesų vyksta valiutų pasaulyje.

Taigi, 3:1.

Kažkodėl apdovanojant buvo paskelbta, kad skirtos dvi pirmosios vietos.

Sakau kažkodėl, nes ir apjungto su „investuotojais", ir mūsiškės, „bitkoinų" tematikos absoliuti pirmosios vietos laimėtoja (tą nusprendėme kartu su „investuotojais" - juk kartu vertinome darbus) Jono Basanavičiaus gimnazijos trečiokė Sandra Rukšėnaitė (mokytoja Rasa Juodviršienė) pristatė tokio lygio ir gylio tiriamąjį bei kūrybinį baigiamąjį darbą „Bitkoinai. Internetinė parduotuvė „OpenCard" ir apmokėjimas bitkoinais", kad tiesiog apstulbino. Kai paklausiau, kiek gi laiko ji „atidavė" savajam darbui, - ji atsakė: daug.
Antrąją vietą laimėjo Klaipėdos privataus licėjaus moksleiviai Arvydas Grublys ir Karolis Gramba (atvykę vieni, be savo mokytojos Ilonos Rupšienės), pristatę darbą „Kriptovaliutų  tendencijos".
Trečiuoju prizu įvertintas Pilaitės gimnazijos moksleivio Mariaus Zapiokino baigiamasis darbas tema „Virtualiųjų valiutų mainingas" (mokytoja Rasa Juodviršienė).
Labai džiaugiuosi, kad Lietuvos moksleivija nepražiopso tikrų tikriausių revoliucinių pokyčių mūsų ir viso Pasaulio gyvenime.




Komentarų nėra: