2018-06-15

Sinchronas

Dar vienas dalykas nutiko sinchroniškai su TV vizitu vakar.

Turiu du garažus Vilniuje, Taikos g. 111B, 387 GSEB.

Pasikeitė valdžia neseniai, atsirado naujas pirmininkas Petras. Išsyk ėmėsi „išmušinėti" skolas. O ankstesnioji buhalterė (anot Petro aiškinimo telefonu - ne buhalterė), kadaise, kai dar buvau verslininkas ir labai laiko neturėjau, mano žiniom, buvo „nugvelbusi" vienų metų mokestį už abu garažus - taip skubėjau, kad, sumokėjęs grynais, nebeturėjau laiko laukti, kol toji moteriškė (pažįstama iš verslo laikų, dirbusi Justiniškių prekybos centre, kuriam mano įmonė tiekė prekes, buhalterijoje) labai jau iš lėto užpildys kasos pajamų orderį ir duos man šaknelę.

Tas įsiskolinimas/ne įsiskolinimas ir vilkosi metų metais.

Prieš mėnesius 3 su pirmininku Petru telefonu sutarėm, kad kas mėnesį mokėsiu po 100 eurų pakol įsiskolinimą padengsiu.

Moku moku ir galop susidomiu gaunamais SMS:
.
už balandį skola 623,52, o už gegužę 636,42. Tel. Nr. +37067138739, 387 GSEB pirmininkas.

Paskambinu tam pirmininkui, o jis sako kad yra ne pirmininkas, bet sargas.

Kaip čia yra - moku po 100 eurų, o skola didėja.

O juk buvo sutarta su pirmininku Petru...

Paskambinu Petrui, tel nr. +37060069289 (įdomiai, kitaip, negu kiti numeriai įsirašė mano „išmaniajan" o ir SMS iš Petro, būna, kažkur „užsilaiko", net parą vėluoja), jis paaiškina man, kad, kadangi vieną 100 eurų vėlavau pervesti gal 10 dienų, jis ėmė skaičiuot delspinigius po 0.2% už dieną, taigi, 15% mėn., kurie ir suėda mano 100 eurų.

- Kodėl po 0.2%, - klausiu.

- Pagal Civilinį kodeksą, - sako Petras.

Koks Petras!

Nusiunčiau Petrui SMS vakar, prašydamas patikslinti įsiskolinimą.

Atsakymo negavau (o dabar žiūriu savo „išmaniajan" - rodo, kad Petro atsakymą, kurį gavau šiandien, gavau vakar).

Pervedžiau vakar visą ne pirmininko Petro, bet pirmininko/sargo SMS'suose nurodomą įsiskolinimą.

Paskambinu dar jam, Petrui, vakar, lyg ir šnekėjo jis telefonu su kažkuo, gavau SMS, kad skambinu Petrui, UAB „Teisės sprendimai" vadovui.

Keista - vėl pirmininkas.

Vėl tik Petras.

O kur pavardė?

Štai jis - Petras Klimavičius, policijos poetas!
Prieš 11 metų...

Kaip tik tinklaraštį buvau pradėjęs.

Paskambinau šiandien Petrui ir jis man pasakė, kad esu laimingas žmogus - delspinigiai nebus kaičiuojami, 100 eurų permokėjau.

Va tai tau...





Mat kaip.



Komentarų nėra: