2018-06-23

Lietuvos Ryšių Reguliavimas


Vakar skambina man toks Antanas A. ir aiškina, kad mane sušersiąs mano šunims.

Prisigert gal suspėjo...

Betgi pasistenk pataikyt kada skambint:)

Na, tiek jo, to Antano A. - jį tai ir aš žinau pažįstu, ir bendražygiai žino.

Kalbuosi po to su vienu iš bendražygių - pypt, skamba mano išmanusis mobilusis, matau skmbinančiojo mobilaus tel. nr., „tapšnoju" žodelį „atsiliepti", bet atsiliepti nepavyksta, o pokalbis su bendražygiu nenutrūksta.

Baigęs kalbėt ir neradęs savo „išmaniajame" praleisto, neatsiliepto skambučio, skambinu „Bitėn" prašydamas pasakyti man tą numerį.

„Bitės" mergina gal po po 5 minučių aiškinimosi praneša kad tiek „Bitė", tiek kiti Lietuvos GSM operatoriai nepraneša savo klientams įeinančių skambučių numerių.

Nes ... taip sureguliavo...

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) – nepriklausoma nacionalinė Lietuvos ryšių sektorių reguliuojanti institucija, įkurta vadovaujantis Telekomunikacijų įstatymu ir Europos Sąjungos direktyvų nuostatomis.

Šitoji tarnyba.

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) –
nepriklausoma nacionalinė Lietuvos ryšių sektorių reguliuojanti institucija

Kaip gi praneši - dar užpyks telefoniniai sukčiai:)










Komentarų nėra: