2019-12-12

Korporatyvinė Komunikacija


Corporate communication is a set of activities involved in managing and orchestrating all internal and external communications aimed at creating favourable point of view among stakeholders on which the company depends.[1] It is the messages issued by a corporate organization, body, or institute to its audiences, such as employees, media, channel partners and the general public. Organizations aim to communicate the same message to all its stakeholders, to transmit coherence, credibility and ethics.

Corporate communication helps organizations explain their mission, combine its many visions and values into a cohesive message to stakeholders. The concept of corporate communication could be seen as an integrative communication structure linking stakeholders to the organisation.

Корпорати́вные коммуника́ции (англ. corporate communications) — это система управления внутренними и внешними потоками информации, нацеленными на создание положительного имиджа и благоприятного мнения о себе среди клиентов компании (существующих и потенциальных), ключевых партнёров, от которых зависит судьба компании, конкурентов, сотрудников компании и соискателей; это сообщения, исходящие от корпорации, её руководства к её сотрудникам, СМИ, партнёрам и широкой публике.

Klaipėdoje ketvirtadienį nuo bėgių nuvažiavo penkios traukinio cisternos, išbėgo dyzelinas, BNS sakė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento (PAGD) budėtojas.

Jis teigė, kad incidentas įvyko Rimkų gatvėje.
Šiuo metu įvykio vietoje dirba ir kuro išsiliejimą stabdo ugniagesiai, apie nukentėjusius žmones pranešimo nėra.

„Aš turiu preliminarią informaciją, kad iš vienos įmonės teritorijos, iš kelio, kur mes eismo neprižiūrime, išriedėjo cisternos, įriedėjo į mūsų prižiūrimą kelią ir nuvirto“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Tomas Digaitis.
Gerai korporatyviai komunikuoja?


Komentarų nėra: