2017-03-22

Tikras Birtų Aristokratas

Vakaro šeimininkas scenoje pasirodė scenoje su juodu blizgančiu fraku, kurį vėliau pakeitė į geltoną ir raudoną. Kelių namų aukštų scenos viduryje puikavosi išlietas milžiniškas R. Williamso veido reljefas. "Leiskite prisistatyti. Esu f**ing
Robbie Williamsas ir artimiausias dvi valandas jūsų užpakaliai priklauso man", - stovėdamas ant scenos į minią kreipėsi dainininkas.

Elegantiškas scenos chuliganas. Taip trumpai būtų galima apibūdinti šį charizmatišką atlikėją. Išsitraukęs mikrofono stovą ir nutaisęs protingą veido miną Robbie scenoje juo retsykiais pasiramstydavo kaip tikras birtų aristokratas.
Arba šelmiška veido išraiška alsuodamas į mikrofoną ritmingai sukdavo stovą kartu su klubais.

"Jei galvojate, kodėl vaikštau kaip senukas, prieš kelias valandas man suskaudo nugarą ir vadybininkai uždraudė lipti į sceną. Tačiau pasakiau - duokite man gerų vaistų (drugs, - angl.) ir aš užlipsiu ant scenos. Estija, jūs turite pačius geriausius vaistus", - šmaikštavo R. Williamsas koncerte taip ir neleidęs suprasti, ar jis turėjo omeny narkotikus ar vaistus.
O kam jum
suprasti?


Komentarų nėra: