2019-04-04

E.Paliokas Už Grotų


Savaitei praėjus po šitų įvykių,


kai pats perdaviau VŠĮ „SOS gyvūnai" savo šunis
(sau pasilikau tris, nes vienos jaunos juodos kalaitės, kurią irgi ketinau perduot, nesugebėjom pagauti), patikėjęs direktorės Ilonos pažadais, kad jau yra globėjai visiems maniškiams, pasiskambinęs sužinojau kad 4 iš jų tebėra prieglaudoje, t.y. „SOS gyvūnai".

Tai ir nuvažiavau jų aplankyt.

Kai įėjau į narvą, už grotų, ir „SOS gyvūnai" direktorė mane tame narve užrakino, mano šunys išlindo iš būdos, nesumojau išsitraukti savo „išmaniojo" - būčiau įrašęs jų reakciją pamačius mane, „šunų kankintoją".

Tik vėliau išsitraukiau telefoną iš kišenės ir nufilmavau saviškius, šokinėjančius iš džiaugsmo, besistengiančius mane „pabučiuoti".


Beje, tada, 2019 03 19, atvažiavęs į „SOS gyvūnai", neradau vėluojančios pagal sutartą laiką direktorės, o be jos mane pas maniškius 4 šunis neįleido.

Tad belaukdamas apėjau visą „SOS gyvūnai" teritoriją ir prie vartų
radau tokį skelbimą:
Raudonas tekstas skelbia:

Įspėjimas: prieglaudos teritorijoje laksto palaidi šunys. 

NIEKADA NEMESKITE KAČIUKŲ ARBA ŠUNIUKŲ PER TVORĄ - JIE BUS SDRASKYTI ŠUNŲ!!!

Kodėl jį čia rodau.

Todėl, kad jis, manau, paaiškina „SOS gyvūnai" direktorės žiniasklaidai viešai reikštus tvirtinimus, kad ji nė nebejojanti, jog mano name mėtosi šunų lavonai (šaldiklyje šit ką, nujausdamas būsimą puolimą, palikau: Nunuodijo Mano Apsauginę

Niekada to nebuvo.

Man rūpi sužinoti, iš kur mano kieme atsirado šį skandalą sukėlusioje Facebook paskyroje (dalis šių nuotraukų akivaizdžiai suklastotos, ir aš tai įrodysiu) vaizdo įraše matoma šalia laistymo žarnos kieme besimėtanti lyg ir šunelio užpakalinė dalis.

Kadangi jos neradau, nors ir kiek beieškojau, paskambinau „SOS gyvūnai" direktorei ir paklausiau:

- Jūs tas šunelio kūno liekanas, kurias mano kieme filmavot, pasiėmėt?

- Kam man jų reikia - atsakė.

Kaip atsirado (jei „neįpaišyta"* buvo), taip ir pradingo...

* Mačiau, kaip TV3 bei lryto TV klastojo 2013 m. Vasario 16-sios gaisro Geležių kaime reportažus.

P.S. Lietuva Už Grotų





Komentarų nėra: