2019-11-13

Vilniuj, Ne Kaune


Ne Kaune.
Vilniuj.
2019-11-13 17:17
 
LTU

PIKASAS

Verta sužinoti ir kitos pusės nuomonę. PRIMENU JĄ (CITUOJU) N. Venckienė aiškino, kad ji negalėjo panaudoti smurto prieš policijos pareigūną Mindaugą Gužauską, mat pastarasis yra sambo vicečempionas. Teisėja teigia, kad ji neperžengė būtinosios ginties ribų, nes ji tik priešinosi, kai policininkas jai užlaužė ranką. „Policijos pareigūnas akivaizdžiai neteisėtai vartojo mano atžvilgiu fizinį smurtą mane sužalodamas, dėl ko kurį laiką buvau nedarbinga. Dėl to buvo pažeista mano, kaip teisėjos, neliečiamybė, man užlaužtos rankos, viena jų sužalota."
2019-11-13 16:41
 
LTU

TIKRA TIESA,KOPPY

Karolis Venckus 9 val. · Kadangi Lietuvos prokurorai ir "teisės ekspertai" nelabai susipažinę su Amerikos teismų praktika tai teks man juos informuoti, kad pagal JAV Anksčiausiojo Teismo nustatytą precendentą nauji kaltinimai po ekstradicijos negali būti pareikšti, nebent jeigu tie "nusikaltimai" yra įvykdyti jau po ekstradicijos datos.

Komentarų nėra: