Karvės saugokis iš priekio, arklio iš užpakalio, o jėzuito...
2019 lapkričio 11
Popiežius Pranciškus lapkričio 11 dienos audiencijoje priėmė Inkliuzinio kapitalizmo tarybos narius. Dešimtmečio pradžioje, po didžiosios 2007–2008 metų finansinės krizės, apie inkliuzinį – visus apimantį arba įtraukiantį – kapitalizmą pradėjo kalbėti ne vien ekonomistai, bet ir kai kurių didžiųjų bendrovių atstovai, kurie pripažino, jog dabartinė ekonominė sistema ir jos principai turi būti reformuoti. Su garsiosios finansininkų dinastijos atstovės Lynn Forester de Rothschild
parama Londone įsteigta Inkliuzinio kapitalizmo
taryba yra nevyriausybinė organizacija, tarp kurios narių yra žinomi investuotojai, bendrovių savininkai ar vadovai. Organizacija deklaruoja tikslą siekti kapitalizmo, kuris neapsiriboja nauda kapitalo savininkams, bet teikia ją ir platesniajai visuomenei.
Inkliuzinio kapitalizmo tarybos narių deklaruojamą siekį visiems išplėsti mūsų ekonominės sistemos teikiamą naudą popiežius Pranciškus pavadino „viltingu ženklu“, mūsų pasaulio problemų ir impetaryvo ryžtingai kurti geresnį pasaulį pripažinimu.
„Inkliuzinis kapitalizmas, kuris nepalieka už nugaros nė vieno, kuris neišmeta nė vieno iš mūsų brolių arba seserų, yra kilnus siekis, kuris vertas jūsų geriausių pastangų“, – sakė popiežius Pranciškus. (RK / Vatican News )
В штаб-квартире иезуитов в церкви Джезу (Рим) [17] над алтарём находится символическая картина художника Андреа Поццо, изображающая основателя ордена Игнатия Лойолу, которому Христос вручает красный штандарт
гербом иезуитов. [18] Эта картина была убрана в 1908 году, незадолго до подъема политических движений 20-го века, использующих красный флаг, и была вновь открыта в 2008 году. [19]
Romos Švenčiausiojo Jėzaus Vardo bažnyčia (it. Chiesa del Gesù, trumpiau − it. Il Gesù, ) yra Jėzuitų ordino pagrindinė šventovė.
Bažnyčia pradėta statyti 1568 m. pagal Džakomo Barocio da Vinjolos planą, 1575 m. pastatytas fasadas pagal Džakomo dela Portos projektą.[1] Pastatas pasižymi pirmuoju tikrai barokiniu fasadu ir todėl laikomas baroko architektūros stiliaus pradžia. Šventovė buvo daugybės jėzuitų bažnyčių visame pasaulyje modeliu, ypač Pietų ir Šiaurės Amerikoje.
Jėzuitų ordino įkūrėjo Ignaco Lojolos pirmą kartą sumąstyta 1551 m. bažnyčia aktyviai veikė Reformacijos ir sekusios Kontrreformacijos metu bei buvo ordino kurija iki jo laikino uždarymo 1773 m.
Bažnyčioje palaidotas LDK didikas, kardinolas Jurgis Radvila.
Jurgio tėvai buvo Mikalojus Radvila Juodasis ir Elžbieta Šidlavietė (Elżbieta Szydłowiecka).
1589 m. kartu su Krokuvos vaivada Mikalojumi Firlėjumi vedė derybas su Šventosios Romos imperijos imperatoriumi Rudolfu II dėl Abiejų Tautų Respublikos sosto.
Отныне иезуиты могли объявить любого неугодного им монарха (президента) тираном и поднять массы на священную войну против него.
Теология освобождения нашла благодатную почву среди католического духовенства Латинской Америки, которое сочетает политическую философию марксистской ориентации с теологией спасения как освобождения от несправедливости и рассматривает Иисуса Христа не только духовным Спасителем, но и Освободителем угнетенных. [9] Теология освобождения реализовалась в Кубинской революции и многочисленных партизанских движениях в странах Латинской Америки под иконой красного Христа -
Прообраз программы устойчивого развития, которую ООН преподносит как социально-экономическое изобретение, был задуман и внедрен иезуитами в Парагвае в 17 веке в форме закрытых коммун крепостных индейцев, результаты труда которых присваивали иезуиты.
В 1610 году отцы-иезуиты создали первую "редукцию" - посёлок из туземцев племени гуарани. После того, как в 1611 году иезуиты получили от Испании право на учреждение миссий в Парагвае, они создали сеть редукций. Обычно в редукции жило 2-3 тысячи индейцев. Редукции строились по одному плану: в центре площадь с церковью, вокруг - хозяйственные постройки и кварталы хижин индейцев. Редукцию окружали ров и мощная стена в предупреждение побегов и сношений с внешним миром. У входных ворот стояли часовые, спрашивающие письменный пропуск.
Отцы-иезуиты приспособили католическую религию к индейским верованиям. Но католицизм не мешал процветанию суеверий, которые поддерживались иезуитами. Формально христианство исповедовалось в самой строгой форме, с соблюдением всех обрядов. Внешнее благолепие ставилось на первый план. Папа почитался главою церкви, наместником Христа на земле, а отцы-иезуиты - посредниками между богом и индейским населением.
Каждая редукция возглавлялась двумя священниками-иезуитами, старший из которых занимался церковным служением, а младший - хозяйственно-административными вопросами.
O apie pinigus nepakalbėjo:))
Paklausykim, kaip Jobelį pučia:
Padidinkit nuotrauką - pastogėj dabar uždraustą Lietuvoj raudoną penkiakampę źvaigždę rasit.
Pope's message to Jesuits
during visit to Baltic States
Entering chaos
Another young Jesuit asked him how to live without fear in a world that seems to be in chaos. Pope Francis advised him not to enter chaos alone, “because you will end badly”, he said. “But if you enter with the grace of spiritual exchange with your Provincial, with your community, if you do so as a mission and with the Lord…there is no need to be afraid…God is strong”.
Entering chaos...
8 декабря 2020 года мы узнали, что под эгидой Ватикана создан "Совет по инклюзивному капитализму". Крупнейшие финансовые и деловые лидеры объединились под моральным руководством папы Франциска и кардинала Питера Турксона.
Цель Совета - использовать потенциал частного сектора для создания более инклюзивной и устойчивой формы капитализма. Совет возглавляет группа глобальных руководителей, известных как Хранители, которые ежегодно встречаются с папой и кардиналом. Эти лидеры представляют более $10,5 трлн.
активов под управлением, компании с рыночной капитализацией более $2,1 трлн. и 200 млн. рабочих в более чем 163 странах. [1]
** Saulės Mūšio ir Baltų Vienybės diena, Rudens Lygiadienis, Dagos.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą