2015-05-24

Nei vėjai pučia

Nei vėjai pučia nei sadai ūžia 
Tik baltas žagrėlės kalnuos blizguoja 
Tik baltas žagrėlės kalnuos blizguoja 
Verkia tėvėlis sėnas būdamas 
Tų vienų sūnėlį vaiskan laisdamas 
Tų vienų sūnėlį vaiskan laisdamas 
O kas man jišars pilkų žemėlį 
O kas man pasės gi kviečia grūdėlį 
O kas man pasės gi kviečia grūdėlį 
Žintulis jišars pilkų žemėlį 
Žintulis pasės gi kviečia grūdėlį 
Žintulis pasės gi kviečia grūdėlį 
Nei žintui artie nei žintui sėti 
Tik mana žintuliui karčmaj uliatie 
Tik mana žintuliui karčmaj uliatie 
Nei vėjai pučia nei sadai ūžia 
Tik baltas drabėlės pievos baluoja 
Tik baltas drabėlės pievos baluoja 
Verkia matulė sėna ūdama 
Tų vienų dukrėlį svietan duodama 
Tų vienų dukrėlį svietan duodama 
O kas man jišverps planas drobėlas 
O kas man jišrašis margus raštėlius 
O kas man jišrašis margus raštėlius Martėlė jišverps plonas drobėlas 
Martėla jišrašis margus raštėlius 
Martėla jišrašis margus raštėlius 
Nei marčiai vėrptie nei marčiai austie 
Tik mana martėlai lapšys lyliuote 
Tik mana martėlai lapšys lyliuote



Komentarų nėra: