2007-03-12

Laiškas viceministrui

Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų viceministrui Čiupailai

Ponas viceministre,

kaip Lietuvos Respublikos pilietis prašau atsakyti į šiuos klausimus:

  1. Ar Lietuvos Respublikos teisinė tvarka leidžia saugos tarnyboms naudoti elektrošoką?
  2. Jei atsakymas į pirmąjį klausimą teigiamas, prašau paaiškinti, kuo grindžiamas Lietuvos Respublikoje veikiančių privačių saugos tarnybų apginklavimas elektrošoku, kai Lietuvos Respublikos policija jo neturi?

Taip pat prašau paaiškinti, kodėl, š.m. vasario 26 d., Vilniaus 6 – tajame policijos skyriuje man protestuojant prieš neteisėtus saugos tarnybos „Falck Security“ veiksmus mano atžvilgiu, įvykdytus vasario 24 d. „Katpėdėlės“ kavinėje Justiniškėse, Vilniuje:

  1. Policijos budintis iškvietė psichiatrijos gydytojus. Taip teigė atvykęs gyd. Develtov ir tą bylojo žyma jo turimoje kortelėje.
  2. Koks policijos budintis iškvietė psichiatrijos gydytojus? Vilniaus 6 – tojo policijos komisariato budintis, esant jame gyd. Develtov, tai neigė.
  3. Ar tas policijos budintis, kvietęs psichiatrijos gydytojus, nustatė man diagnozę? Paaiškinu: atvykusio gyd. Develtov turimoje kortelėje aš, Eugenijus Paliokas, buvau pavadintas „psich. lig.“, buvo apibraukta žyma ties užrašu „ūmi liga“. Turiu dviejų įvykio liudininkų raštišką liudijimą.
  4. Ar tas policijos budintis perdavė kviečiamiems psichiatrijos gydytojams melagingą informaciją, kad aš „atsisakau maisto ir vandens“ ( tai bylojo gyd. Develtov turimoje kortelėje apibraukta žyma ties užrašu „atsisako maisto ir vandens“)? Vienas iš aukščiau minėtų liudininkų mano prašymu atnešė man maisto ir gėrimų.
  5. Ar, pagal galiojančią Lietuvos Respublikos teisinę tvarką, psichiatrijos gydytojams paprašius policijos pareigūnų pagalbos, policijos pareigūnai privalo ją psichiatrijos gydytojams suteikti?
  6. Ar atsakymas iš esmės į kurį nors iš pateiktų klausimų sudaro Lietuvos Respublikos valstybės paslaptį? Jei taip, prašau konkrečiai nurodyti tą klausimą.

Prašau atsakyti man raštu adresu: Taikos g. 20, bt. 87, Vilnius.

Pridedu:

  1. 2007 metų vasario 25 d. pareiškimo Vidaus reikalų viceministrui kopiją.
  2. 2007 metų vasario 27 d. laiško VPK viršininkui, į kurį negavau atsakymo, kopiją.

Eugenijus Paliokas,

Vilnius, 2007 m. kovo 5 diena

Komentarų nėra: