pritaikytą kompiuterinę programą. Per dvi savaites trukusį turnyrą buvo sužaista 80 tūkst. kartų. Žmonėms pavyko surinkti daugiau pinigų nei kompiuteriui, tiesa, atotrūkis – nedidelis, praneša Techtimes.com.
Pokeris kompiuterinei programai – gerokai sudėtingesnė užduotis nei, pavyzdžiui, šachmatai, kadangi oponentų turimos kortos nėra žinomos ir belieka kliautis strategija. Be to, pokeryje daug lemia gebėjimas blefuoti (statyti didelę sumą turint prastą kortų kombinaciją) ir nuspėti, kada tai atlieka konkurentas.
blèfas sm. (2) TrpŽ
1. kortų žaidime (pokeryje) – būdas žaidėjams įbauginti, apsimetus turinčiu rankose geras kortas.
2. prk. tuščias pasigyrimas; melagingas aplinkybių išpūtimas.
|
Kas blefuoja?
Hi guys:)
Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“
(tamsiai mėlyna – angl.) buvo pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną (Garį Kasparovą)
ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario 10 d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas laimėjo trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas Deep Blue bendru rezultatu 4–2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17.
Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta „Deeper Blue“ (tamsiau mėlyna – angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę, laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5–2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų čempioną.
The Mystery of Go, the Ancient Game That Computers Still Can’t Win.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą