2018-04-20

Lietuvos Falštybė


Aš* tave įspėjau, valstybe!
Kur tu buvai, kai mane banditai pasiuntė kančių keliu?

Kur buvo Prezidentė, premjeras, generalinis prokuroras, seimūnai, kunigai?

Aš tada prašiau tavęs, valstybe, padėti man įveikti niekšybę.

O tu buvai kurčia ir abejinga...

***

Tikrai, laikas man mesti juodą darbą ir įsidarbinti pranašu!

Juk aš aiškiaregys, aiškiaregys!

Sakiau tau tada, valstybe, kad tai geruoju nesibaigs?

Sakiau.

Ir štai dabar tu skini karčius vaisius...

*

Premjeras neklauso Prezidentės, Prezidentė neklauso premjero, o ministras neklauso abiejų.

Tu nebegali rasti teisingumo ministro (žinoma, nes nebegali rasti teisingumo!).

Universiteto rektorius – vagis.

Kunigas girtas laiko mišias.

Vienas seimūnas girtuokliauja, kitas seimūnas paleistuvauja, trečias seimūnas vagia.

Teistas, teistas ir nenuteistas įsitaiso Europos parlamente.

Nacionalinio kraujo centro vadovė sulaikyta.

Santaros klinikų vadovas sulaikytas.

Henytė laimi prieš valstybę.

Valdžia didina išlaidas apsaugai krašto, iš kurio bėga krašto gynėjai.

Kamuolinių gauja sulaikoma po dešimtmečio ar dviejų...

***

Stop!

Pabandom iš naujo.

Moralė, dora, tiesa ir teisingumas, sąžiningumas yra visko pagrindas.

Absoliutas.

Raudonoji linija.

Kitaip mūsų valstybei galas...

* Bronislovas Burgis

Komentarų nėra: