2018-08-17

Advokatas Žino Valstybės Paslaptį


„Šie du asmenys (motina ir dukra) yra toliau saugomi, joms taikomos apsaugos nuo nusikalstamo poveikio priemonės, vadovaujantis Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso ir kriminalinės žvalgybos dalyvių, teisingumo ir teisėsaugos institucijų pareigūnų apsaugos nuo nusikalstamo poveikio įstatymu. Detalės sudaro valstybės paslaptį, todėl jų atskleisti negalime“, – atskleidė Policijos departamento atstovas Ramūnas Matonis.

Lietuvos Laisvės premijos laureatė nežino.

Ir Prezidentė nežino:

O premjeras Saulius Skvernelis tada, kai prezidentė man šnibždėjo į ausį: „Nežinojau ir nežinau, kur yra mergaitė“, eidamas iš paskos mestelėjo: „Jai ir nepriklauso žinoti“
O Advokatas - žino:

– Aš pastarąjį kartą su ja (kurios taip ir neparodė 2017-ųjų metų Laisvės premijos laureatei



disidentei vienuolei Nijolei Sadūnaitei) mačiausi prieš gerus metus, kai mes dalyvavome mergaitės apklausoje. Teismas priėmė sprendimą apklausti ją. Aš buvau kitoje šalyje, nuotoliniu būdu mergaitė davė parodymus, aš buvau šalia, kad jos neišmuštų iš vėžių. Psichologiškai ji ir dabar yra paveikta būtent Kedžių ir N.Venckienės. Matyt, žmogui tas saugumo jausmas yra ilgam dingęs. Net ir dabar, gyvendama kažkur kitur, su mama, nuolat dėmesį gaudama iš apsaugos, ji nesijaučia pakankamai saugi. Prieš tai buvo apklausa, kai mergaitė buvo apklausiama nuotoliniu būdu, bet aš buvau kartu su Kedžiais ir jų advokatais, tai mergaitė, pamačiusi per televiziją, kas sėdi ir jai uždavinėja klausimus, puolė į tam tikrą isteriją. Man vos paskambinus pavyko ją šiaip taip nuraminti, kad ji po to atsakytų į klausimus.
Tai kokia toji Valstybinė paslaptis?

Falštybinė?

Kas čia per Falštybė???











Komentarų nėra: