2018-08-13

Garliavos Mergaitės Ramintojas


Štai, jis pats taip prisistato:

– Aš pastarąjį kartą su ja (kurios taip ir neparodė 2017-ųjų metų Laisvės premijos laureatei


disidentei vienuolei Nijolei Sadūnaitei) mačiausi prieš gerus metus, kai mes dalyvavome mergaitės apklausoje. Teismas priėmė sprendimą apklausti ją. Aš buvau kitoje šalyje, nuotoliniu būdu mergaitė davė parodymus, aš buvau šalia, kad jos neišmuštų iš vėžių. Psichologiškai ji ir dabar yra paveikta būtent Kedžių ir N.Venckienės. Matyt, žmogui tas saugumo jausmas yra ilgam dingęs. Net ir dabar, gyvendama kažkur kitur, su mama, nuolat dėmesį gaudama iš apsaugos, ji nesijaučia pakankamai saugi. Prieš tai buvo apklausa, kai mergaitė buvo apklausiama nuotoliniu būdu, bet aš buvau kartu su Kedžiais ir jų advokatais, tai mergaitė, pamačiusi per televiziją, kas sėdi ir jai uždavinėja klausimus, puolė į tam tikrą isteriją. Man vos paskambinus pavyko ją šiaip taip nuraminti, kad ji po to atsakytų į klausimus.
Kaip matot ir užraše po nuotrauka - BUVĘS L.Stankūnaitės advokatas.


Lietė ar nelietė? Grabinėjo ar negrabinėjo? Glostė ar ne?

G. Černiauskas – mažametę mergaitę, kuri nepaklausė tetos psichologės nurodymo išeiti iš namų „dabar arba po minutės“, o A. Nakas – G. Černiauską?

Kieno čia ranka?
Sakykit, kodėl šis Ilgarankis Advokatas žino Valstybės Paslaptį, kurios nežino net Prezidentė: Garliavos Mergaitės Buvimo Šalį Ir Vietą?

KODĖL?


Komentarų nėra: