Nesistebėk, jaunime - sovietmečiu „plačiojoj tėvynėj", t.y. sovietijoj toliau nuo Baltijos į rytus, neretai tai tekdavo išgirsti.
Matot,
ir dabar tenka, ir ne sovietijoj, ir ne Rytuose:)))
Sovietinė/Tarybinė „Tiesa" prieš 30 metų:
Šiandien:
Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ pasveikino partnerius ir darbuotojus tarptautiniame Rygos oro uoste, renginyje, skirtame pagerbti rugpjūčio 23 d. minimą Baltijos kelio 30-metį. Šia proga kompanija Baltijos šalims padovanojo šių šalių vėliavomis puoštus lėktuvus ir Baltijos keliui skirtą dainą, rašoma spaudai išplatintame pranešime. „Mes didžiuojamės, jog Baltijos kelio – unikalios, taikios demonstracijos, kuri parodė pasauliui, kaip ryžtingai ir vieningai žmonės Baltijos šalyse kovojo dėl savo laisvės – garbei surengėme šį įvykį. Kartu su partneriais sukūrėme specialią lėktuvų dizainų seriją ir dainą, skirtą paminėti šio istorinio įvykio metinėms ir parodyti Baltijos šalių solidarumą“, – sakė Martinas Gaussas*, „airBaltic“ generalinis direktorius.
Ehehe - o kodėl „airBaltic“ Rygoj. o ne Vilniuj ar Tallinn'e?
AB Estonian Air – buvęs Estijos nacionalinis oro vežėjas, kurio akcijos priklausė Estijos vyriausybei, SAS Group ir investiciniam bankui AB Cresco. Estonian Air pagrindinė bazė buvo Talino oro uostas, antrinės bazės – Tartu oro uostas, Vilniaus oro uostas.
2015 m. lapkričio 7 d. Europos Komisija paskelbė, kad šalies vyriausybės lėšų skyrimas šiai kompanijai pažeidė ES taisykles, tad lėšos privalo būti grąžintos. Tai atlikus Estonian Air pritrūko lėšų savo veiklai ir ji sustabdė kompanijos gyvavimą lapkričio 8 d.[1]
„Lietuvos avialinijos“
2007 m. vasarį bendrovė paskelbė, kad nuo 2007 m. balandžio sumažins reguliariųjų reisų skaičių, o daugiau dėmesio skirs užsakomiesiems skrydžiams. 2008 m. įsigijus „Boeing 757“, „FlyLAL“ atstovai planavo praplėsti skrydžių geografiją ir pradėti reisus į Afriką bei Šiaurės Ameriką. 2008 m. gruodį įmonė laikinai nutraukė skrydžius, dėl pasunkėjusios finansinės padėties ir milijoninių skolų. Nuo 2009 m. sausio 17 d. „FlyLAL“ skrydžių nebevykdo.
Kaip čia jų šitie du
2009-tais neapšaudė?
Pasisekė...
O Rygoj....
Atsimenat - dar anais laikais suktų vyriokų, Žuvėdų Karaliui Finansų Mokslą dėsčiusių, toj Rygoj netrūko.
2001 m. SAS perperka „airBaltic“ akcijas iš kitų investuotojų. Latvijos valstybei tuo metu priklausė 52,6% akcijų, SAS – 47,2 %.[3]
2003 m. „airBaltic“ įsigijo pirmąjį „Boeing 737-500“ lėktuvą, o 2004 m. birželio 1 d. bendrovė pradėjo tiesioginius skrydžius iš Vilniaus oro uosto. 2004 m. spalį bendrovės prekinis ženklas iš „Air Baltic“ pakeistas į „airBaltic“, lėktuvų dažymo spalvos pakeistos į baltą fiuzeliažą su šviesiai žalia uodega.
2008 m. bendrovė patyrė beveik 40 mln. eurų nuostolių ir 2009 m. birželio mėn. buvo priversta prašyti pagalbos iš Latvijos vyriausybės. 2009 m. sausio mėnesį bendrovės „airBaltic“ vadovybė įsigyja SAS oro linijoms priklausančias akcijas. Partnerystė su SAS pilnai nutraukiama.[5]
2009...
Su mūsų KreiziųSuperŠauliu tai aišku.
O mėgstantiems istoriją - lietuvių liaudies daina:
* Martins Gauss
(vācu**: Martin Gauss; dzimis 1968. gada 26. jūlijā)[1] ir Vācijas pilots un uzņēmējs, pašreizējais Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs.[2]
Savu karjeru sācis kā Boeing 737 lidmašīnas pilots 1990. gadu sākumā.[3] Ar laiku kļuvis par vienu no vadības locekļiem uzņēmumā Deutsche BA (British*** Airways meitas uzņēmums).[3] Darbu uzņēmumā pārtrauca 2007. gadā.[3] Bijis Ungārijas aviosabiedrības Malev izpilddirektors (2009—2011).[3] 2011. gada novembrī kļuva par airBaltic vadītāju.[3] Pēc saņemtās algas apmēra (vidēji 19 500 Ls (27 746 €) mēnesī) viņš ir viens no vislabāk apmaksātajiem cilvēkiem Latvijā.[4]
** Baltavokiečiai
***
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą