2012-02-01

Letas Palmaitis

Prokurorus nusikaltėliais išvadinęs kaunietis stojo prieš teismą.

Vaizdai atminties.

Brave Barack Cameron.

Kažkokia režicido režisūra...

Kas režisuoja?

L.Palmaitį (viduryje) palaikyti atvyko Lietuvos "Carito" vadovas kunigas Robertas Grigas ir Kovo 11-osios akto signataras Algirdas Endriukaitis. Liudyti L.Palmaičio naudai atvyko parlamentaras Naglis Puteikis, monsinjoras Alfonsas Svarinskas, leidinio „XXI amžiaus“ redaktorius Edvardas Šiugžda.


Kaltinamasis Letas Palmaitis. Viena pirmųjų Kregždžių?

Dr. Letas Palmaitis.

Letas Palmaitis: „Pasaulinės oligarchijos bandymas užgrobti valdžią pasaulyje – jokia globalizacija“.

Letas Palmaitis: Jo vardas - Antikristas (2009)

Gaivinti prūsų kalbą padeda ir internetas.

Letas Palmaitis - "Eurazija valdžios skandalų veidrodyje: A. Dugino doktrina".

Letas Palmaitis. Dėl Šv. Brunono misijos Šiaurinės koncepcijos.

Atsargiai – Bilderbergo multimilijardieriai.

Kas ir kodėl gina „nacionalinį susitaikymą” Čečėnijoje.

Kails! You are on the Prussian site.

L.Palmaitis: Totalitarinės demokratijos ir „teisinės“ valstybės piliečio viešas pareiškimas.

Į teismą palaikyti L.Palmaičio susirinko margaspalvė publika – į teismo rūmus sugužėjo neaiškūs visuomenininkai, nuolatiniai protesto akcijų dalyviai, savo nuomonę ypač aršiai reikšti pamėgę kauniečiai bei politinio gyvenimo užribyje atsidūrę veikėjai.

Tokie nelabai kokie, ar ne?

Teismo posėdžio pradžia priminė makabrišką chaosą – nedidelėje teismo salėje visiems norintiems neužteko vietų, tad gausus L.Palmaičio šalininkų būrys procesą panoro stebėti stovėdami.

Kokie!

Panoro!

Teisėjai Birutei Drozdienei pareikalavus vietos neradusiems žiūrovams palikti salę, kilo erzelis – žmonės piktai atšovė niekur neisiantys, ginčijosi su teisėja, nepaisė draudimo nefilmuoti, reikalavo posėdį surengti tokio dydžio salėje, kurioje tilptų visi žiūrovai. Kai kurie veikėjai piktinosi, kad teisėja gaunanti atlyginimą iš valstybės biudžeto, todėl turinti paklusti visiems mokesčių mokėtojų reikalavimams.

Tai veikėjai - mokesčių mokėtojai!

Ko užsimanė!

Situacijai kaistant į salę buvo iškviesti policijos pareigūnai, jie privertė už durų išeiti tuos, kuriems neliko kėdžių.

Šitoks teismo aprašymas man priminė monsinjoro Alfonso Svarinsko teismą; mat, tada gyvenau LTSR Mokslų Akademijos Aspirantų bendrabutyje, nes buvau Matematikos ir Informatikos instituto mokslinis bendradarbis, tame bendrabutyje kambarį gavau būdamas to instituto aspirantu. O bendrabutis - kaip tik prieš ir LTSR, tada, ir LR, dabar, Aukščiausiąjį teismą, šalia Lukiškių kalėjimo ir Martyno Mažvydo bibliotekos, ir LTSR Aukščiausioji Taryba, dabar LR Seimas, netoli.

Susiruošiau pasakoti, žiūriu - Wikipedijoj apie monsinjorą nieko panašaus neparašyta, ir išvis prirašyta superminimalistiškai.

Keista.

Tikrai.

Kažkam nepatogiu tapo Jėzaus karys monsinjoras?

Ir liudyti jam neleista!?

O tai, ką mačiau 1983-iais, nebepasakosiu - paskaitykit, ten irgi necenzūriškai kalbėjusių būta. Aš tąsyk nepakliuvau, bet kai kurie darban pro tą Aukščiausiąjį teismą ėję bendradarbiai, kaip čia ir parašyta, vietoj darbovietės papuolė milicijos mašinon.

Tada teismo salėn neleido, meluodami, kad ji pilna, dabar gi neleido, sakydami, kad teismo posėdį stebėti galima tik sėdint, o stovint - nevalia.

Tada keistu tekstu pavadinau ir vieno geradario aiškinimą kad niekas nepasikeitė nuo anų laikų...

Protestuodamas prieš Lietuvos politinio elito vykdomą Lietuvos valstybės suvereniteto ir jos šeimininko - tautos nunykimo ir išformavimo politiką, Kovo 11-osios Akto signataras Algirdas Endriukaitis pareiškė atsiribojantis nuo elitinės valdžios pareigūnų veiksmų.

Mokslų daktaras kaltina prokurorus nusikalstama veikla ir Lietuvos išdavyste.

Palyginkit ten ir čia.

Kažkas papuvę Danijos karalystėje!“ – kadaise šūktelėjo Hamletas.

Vilnius – mūsų, o mes ...

Žlugdome tai kas tikra ir įdedame savo laiką, lėšas, energiją ir žmogiškus išteklius į tai, ko net negalime pilnai valdyti, nes pirminė sąlyga (vieta, veiklos laukas) nėra mūsų. Ji (vieta, laukas) valdoma JAV.

Aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo Tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.

1 komentaras:

Unknown rašė...

Sveiki visi, aš taip džiaugiuosi pasidalinęs savo liudijimu, kad visi žinotų, jog yra jūsų santykių / santuokos problemų sprendimas, kai jūs susisiekiate su DR ODION, kuris ką tik padėjo man atkurti mano sugadintus namus savo galingais burtais. Aš taip ilgai buvau įžeidžiančioje santuokoje ir patiriau visišką atstūmimą ir neapykantą žmonai, kuri mane mylėjo. Ji tapo baisiu monstru ir kovojo su manimi visada. ji mane atvirai apgaudinėja ir nesigaili. ji norėjo manęs iš gyvenimo. ji net apleido mane ir persikėlė gyventi pas vieną iš daugybės jo vaikinų. Išgyvenau pragarą, nes turėjau rūpintis tik savimi ir vaikais. Negalėjau leisti, kad mano santuoka nutrūktų, nes labai myliu ją, bet nežinojau, ką daryti, kad mano žmona grįžtų namo. Rašiau internete ir pamačiau įrašą, kuriame kažkas pasidalino panašios problemos, kurią išsprendė DR ODION, liudijimu, todėl nusprendžiau tai išbandyti nedaug, ar žinojau, kad jis buvo tik atsakymas į tai, ko man reikėjo. susisiekė su juo elektroniniu paštu (drodion60@yandex.com). Gavau iš jo atsakymą, kuriame man buvo pasakyta, ką turiu padaryti, ir iškart įvykdžiau. Mano žmona paskambino beveik iškart ir paprašė grįžti namo. Grįžusi pastebėjau greitą jos charakterio pasikeitimą. Ji pasikeitė į moterį, kuri mane mylėjo ir globojo. Šiandien mes vėl esame laimingi. Viskas ačiū DR ODION, kuris išgelbėjo mano santuoką. Noriu, kad kas nors, kas nori santykių / santuokos, galėtų su juo susisiekti ir žinau, kad jis gali vėl padaryti savo stebuklus tavo gyvenime. susisiekite su juo el. paštu (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į „whatsApp“ jam telefonu +2349060503921.