2014-04-29

Tėvynė padidėjo

Mums nežinant:)

Štai kokia žaliūkų/žaliųjų/žaliųjų žmogeliukų? žalia Tėvynė (nebe teriotorija:)) :
 
The approximate present-day distribution of the Indo-European branches within their homelands of Europe and Asia:
  Celtic
  Non-Indo-European languages
Dotted/striped areas indicate where multilingualism is common.

Skaitykit:

9.
Balto-Slavic, believed by most Indo-Europeanists to form a phylogenetic unit, while a minority ascribes similarities to prolonged language contact.
Slavic (from Proto-Slavic), attested from the 9th century AD (possibly earlier; see Slavic runes), earliest texts in Old Church Slavonic.
Baltic, attested from the 14th century AD; for languages attested that late, they retain unusually many archaic features attributed to Proto-Indo-European (PIE).

Aišku?

O tai lietuviškai rašo, kad 

Reikėjo anksčiau buože galvon gaut - būtume senesni, turėję įrašus bažnytine kalba.

O dabar - neturim senesnių.

Kasdienės mūsų duonos duok mums...

Prijungė, negali pykti.
,
Tik ir šito nereikia pamiršti.

Šito irgi.

Va.

4 komentarai:

audrius rašė...

O kaip pamiršti štai į šitą žalių žemogeliukų su šuniukais ir arkliukais, zubrais teritoriją žalią

Veislės, rūšys, rasės,..

Šerno ir kaubojaus karvęvedžio pa ganiaus naminio humano genomija:

http://nullalternative.wordpress.com/2013/03/30/i-dont-want-to-be-a-domestic-pig/

O vilkas su šunim, žmogus su humanoidais gal ką bendro turi?

Skandija atlantis kanalupija semapala moun dala lieta veina noumiškių sussiedų soduvijos saramotės vaikų žemuonių, vilnavulupikų ir kanopių ragų su kanopom gaudėsio gudžiuose miškuose...

http://af.wikipedia.org/wiki/L%C3%AAer:Wolf_distr.gif

atplaukė kiti geltoni žmogeliai ar balti atsiveže geltonų ir visokių kitokių s'palvų, kad nereiktų pačiam namų krėsti, rastų resti, luotų airėti ar vilkti.... Gudru ania?

Su kuo pirmieji atvykėliai palvi kovojo, gelesi, kalėsi, mušėsi, kol gudrumais, klastom su parakaune ir nuodais, bei kalbologijos lyges maišymu ir gramotom užvaldė žmogaus sveikaą tyra teri toriją?
JanZi amorilis paliuvijus... Skaityt Is Torikija Kinijos, old šainos raštus..., žemelapius.

Ps.. Simboliška geltona griekai švyti maidėj makedonijos saulės heladoj, o pilki oda palva žmogeliukai sienas-kelius-piramidės-bokštus-armadas fluotynų renčia, medę dykuma, paraku verčia... Suomių, Vengrų, Hunų kūnai ir galasas labai skiriasi, tad ir spalva, o ką jau sakyt apie ATylą ladyjanti gamtos tyloje šatri Vingrių vingiuotoj girijos gatvėj už upės. Ko tie old hunai ar tylūs latkūnai lithuanai anus kitus jūros mones kulė, galabijo, gynė von iš žemaitijos, kaip is torija sako...

audrius rašė...

Žali žmogeliukai margo svieto..

http://en.wikipedia.org/wiki/Indigenous_peoples

O, koks ainis su mietu:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:AinuManStilflied.JPG

Bau, baisu su tokiu mietu gudžioj girioj gauti....

Ai nove panovė ai niponėj... Airėns su aire virė wire koshė....

http://pl.wikibooks.org/wiki/Wikijunior:Cywilizacje/Ajnowie

audrius rašė...

http://lt.wikipedia.org/wiki/Ainai

Kinijos istorikas, kaip koks majus skraidyklėje...

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%8B%D0%BC%D0%B0_%D0%A6%D1%8F%D0%BD%D1%8C

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_China

Dura europa, bi šaina, byla dura asija, by r asija,....

http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Chinas

audrius rašė...

Ainiai nepakenčia jokių ponų ir gamtos naikintojų, dėl viralo ryžių, o patys geria syvynus žalius kaip gamta duoda sveikus sveikiems...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ainu_people

Примерно с середины эпохи Дзёмон на Японские острова начинают прибывать другие этнические группы. Вначале прибывают мигранты из Юго-Восточной Азии (ЮВА) и Южного Китая. Мигранты из ЮВА, в основном, говорят на австронезийских языках. Они селятся преимущественно на южных островах японского архипелага и начинают практиковать земледелие, а именно рисоводство. Поскольку рис очень продуктивная культура, то он позволяет жить достаточно большому числу людей на очень небольшой территории. Постепенно число земледельцев увеличивается и они начинают оказывать давление на окружающую природную среду и таким образом угрожать природному равновесию, которое столь важно для нормального существования культуры неолитических айнов.

«Среди восточных дикарей самые сильные — эмиси. Мужчины и женщины у них соединяются беспорядочно, кто отец, кто сын — не различается. Зимой они живут в пещерах, летом в гнездах [на деревьях]. Носят звериные шкуры, пьют сырую кровь, старший и младший братья друг другу не доверяют. В горы они взбираются подобно птицам, по траве мчатся как дикие звери. Добро забывают, но если им вред причинить — непременно отомстят. Ещё —спрятав стрелы в волосах и привязав клинок под одеждой, они, собравшись гурьбой соплеменников, нарушают границы или же, разведав, где поля и шелковица, грабят народ страны Ямато. Если на них нападают, они скрываются в траве, если преследуют — взбираются в горы. Издревле и поныне они не подчиняются владыкам Ямато.»

Kaip kokie sembai semliandijoj žemlindovijoj paRusnės:)