2019-02-16

2019 metų Vasario 16-ji


 Brolio
žūties 6-tąsias metines 2019 m. Vasario 16 „pažymėjau" Biglės lavonėlio, lyg pašautos šuolyje susmukusios žemyn galva užpakalinėm kojom aukštyn, nešimu „Karavelėn" - 
kulkų žymių tai neradau.

Radau ją po vakarykščio policijos (???) „reido" mano sodan šitaip nukritusią pirtyje; patalpos durys buvo išlaužtos ir paliktos praviros, bet paremtos basliu.

„Baltė"*


buvo pabėgus, neužilgo parsirado, džiaugės atsidžiaugt negalėjo, šokinėjo iš visų pusių aplink mane.

* „Baltę"
pavogė iš mano „Peugeot 605" Kaune 2019 m. kovo 30 dieną, savaitei tepraėjus po atviro įsilaužimo mano naman 2019 m. kovo 21 dieną,
kai buvo pavogtas ten likęs „Baltukas".

Pagal mano pareiškimus vyksta du ikiteisminiai tyrimai, Vilniaus rajone ir Kaune.

P.S. Ši įstaiga rado didžiulę hematomą per visą Biglės nugarą, skrandis gi pilnas vandens.

Kodėl gi taip, it pašauta, susmuko Skipi

pirmagimė
Biglė/Bėgliukė?
P.P.S. Trečioji, prie Puntuko matoma Gotė, buvusi Rastinėnuose mano kieme, 2019-jų Naujųjų Metų naktį (tą naktį praleidau Vilniuje), ir atsirado palei Sudervę.

Gotė, kuri mane „vežiodavo" dviračiu, prie galinės jo bagažinės ilgu diržu pririšta, lėkdama 40 km/h, visi Rastinėnai šitai matė.


Lietuvos Policija: Žmonės Ir Šunys

Komentarų nėra: