2013-10-24

Stabili sistema

 Šalies finansų sistema – stabili, bet pasaulio ekonomikos raida reikalauja ypatingo budrumo.

Antradienį buvau banke, nes bankomatas trissyk parašė „Klaidingas PIN kodas“, bet kortelės neprarijo, o trečią sykį pranešė, kad viršijau bandymų skaičių. Banke mergina, man nespėjus paaiškinti, kas nutiko, kišo man sutartį pasirašyti, vėliau užblokuotą kortelės sąskaitą atblokavo, o paklausta paaiškino, kad bankomatai tokiais atvejais kortelių neberyja, jau seniai. Dar sakė, kad mano PIN kodo niekas, ničniekas nežino. Dar sakė, kad už naują kortelę reikėtų mokėti 10 Lt, man reikėtų, ne bankui, vienareikšmiškai.

Šiandien bankomatas vėl trissyk parašė „Klaidingas PIN kodas“, to paties banko kito filialo kita mergina pranešė, kad kortelės sąskaita neužblokuota, kad tokiais atvejais bankomatas korteles kartai ryja, o kartais ir neryja.

Va taip va.

Dar sakė, kad paskambintų į mokėjimų kortelių netasimenu ką, ir jie paaiškintų, kas nutiko, bet kad tedirba jie iki 17 val. Čia, matyt, kalba eina apie tuos, kurie mano PIN kodo irgi nežino? O gal ne jie tas korteles gamina, sugebėdami nežinoti jų PIN kodo?

2004 m. Bendrovė atidarė kortelių personalizavimo centrą. Tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos "VISA International" ir "MasterCard International" sertifikavo įrengto centro patalpas, saugumo sistemą ir patį kortelių personalizavimo procesą.

Personalizavimo procesas...

???

Paslaptorius....


Suprantama, netgi to paties banko vienam filiale būna vienokia mergina, o kitame - kitokia.

Bet kodėl su to paties banko kortele kartais būna vienaip, o kartais kitaip?

Gal advokatai Šveicarijoje, Londone ar Šešėlių salose paaiškins?

Būna gi!



Komentarų nėra: