„Buvo ir didesnių krizių. Pavyzdžiui, prieš kelerius metus žmonės buvo kviečiami nepirkti „Maxima“. Akivaizdu, kad tai nepadarė didelės ilgalaikės žalos. Lietuviai perka ten, kur yra pigu, patogu. Tai yra įprotis. Kai kurie klientai gal kurį laiką ir bijos apsipirkti, tačiau tai trumpalaikis efektas“, - sakė reklamos ekspertas.
Šneka apie tai ...
Toks jo darbas?
reklamà sf. (2) DŽ skelbimas, plakatas, pranešimas ir panašios priemonės, kuriomis siekiama plačiai paskleisti kokią žinią, patraukti vartotojus, pirkėjus; pats tokių priemonių organizavimas: Reklamos formos: įpakavimas, tara, informacinė literatūra, spauda, radijas, kinas, parodos, mugės MLTEIII58. Šlapiame asfalte lyg upėje ryškiai atsimušė raudonos, mėlynos, žalios reklamų šviesos A.Vencl. Ant Metropolio viešbučio stogo žybčiojo elektrinės reklamos A.Vien. Knyga, kaip ir kiekviena kita prekė, be reklamos negali plisti V.Myk-Put. Reikia rūpintis savo gaminių reklamà DŽ1.
reklamãcija sf. (1) TrpŽ
1. skundas, protestas.
2. kom. reikalavimas atlyginti nuostolius dėl atsiųstų prekių svorio trūkumo, blogos kokybės ir pan.: Pripažintus netinkamais gaminius reikia grąžinti tiekėjui ir pareikšti nustatyta tvarka reklamaciją rš.
Ar būna reklamacijų ekspertų?
O reklama ar ne pinigų žaidimo variklis?
Tragedija Rygoje - ar ne dėl pinigų žaidimo?
2013-11-23
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą