2013-11-25

Leistinas bandymų skaičius

Prieš mėnesį spalio 23-ą, buvau banke, sutarties nepasirašiau - man tinka ir senoji.

Man VGTU algą moka dusyk per mėnesį, todėl lapkričio 8-ą vėl atsidūriau banke - bandydamas atsiskaityti kortele parduotuvėje sužinojau, kad mano PIN kodas užblokuotas. Pasiėmiau pinigus grynais (kaip koks izraelitų pasekėjas) ir parašiau antrą PRAŠYMĄ, dabar jau atblokuoti ne sąskaitą, o PIN-ą.

Vakar, prieš tai susiradęs tą savo kortelės PIN-ą ypatingo slaptumo voke, pabandžiau pasiimti savo avansą ATM - automatiniame bankų pasakoriuje.

Bandžiau viso labo vieną kartą: bankomatas iškart man pranešė, kad viršijau leistiną bandymų skaičių.

Vadinasi, leistinas bandymų skaičius - Zero.

O mergina, atsiliepusi kortelės antroje pusėje nurodytu telefonu:

1. Prašė pasakyti mano asmens kodą (kurio niekam negalima sakyti:)).
2. Paklausta atsakė, kad mano kortelę valdo bankas.
3. Paaiškino, kad neteisingai įvedžiau savo PIN kodą.
4. Pasakė, kad teoriškai būna trys leistini bandymai.
5. Pasakė, kad turiu atvykti bankan.

Uždaviau ir daugiau klausimų, į vieną jų atsakė:

- Čia bankas!

Vyksiu.

Juk reikia pinigų.

Primenu: Bitcoin jau čia
 ,

Komentarų nėra: