2013-12-07

Paslaptorius II

104. Tsss... Paslapties šydas! 00:59 05-27 IP: 80.240.12.72
"The Guardian" pastebėjo kad Europos centrinis bankas net 30 (trisdešimt) metų gali neaiškinti savo veiksmų ES vyriausybėms: "European Central Bank...is under no obligation to issue details of its decisions for 30 years..." .

"The Economist" mano, kad tokiomis sąlygomis dirbančiai ES Finansinio programavimo komisarei labiausiai tinka Plieninės Magnolijos vardas.

Šis leidinys pripažįsta, kad D.Grybauskaitę gaubia paslapties šydas.

"The Izvestija"...

Paslaptorius.

Paslaptis.

Prezidentė Dalia Grybauskaitė penktadienį paragino politikus nekomentuoti ikiteisminio tyrimo dėl valstybės paslapties atskleidimo ir piktnaudžiavimo, kuris pradėtas naujienų agentūrai BNS paskelbus Valstybės saugumo departamento (VSD) informaciją apie Rusijos rengiamas provokacijas.

Nes ikiteisminis tyrimas yra slaptas.

Ne tik.

Su paslaptoriškumu Laisvoje Lietuvoje ir aš susidūriau.

Prokuratūra man raštu paaiškino, kad mano brolis nėra mano artimas giminė, todėl negaliu susipažinti su jo žūties tyrimo byla (tyrimas užbaigtas per 2 mėnesius vietoj galimų 3).

Nejuokauju.


Komentarų nėra: