2016-07-17

Aptarnavo asmenis

Dabar
asmenys
jau
aptarnauti?*

aptarnáutiSer
1. tr., intr. KŽ, DrskŽ, Sl, Mžš, Sdb, Slv, Als, Trk patenkinti reikmes, atlikti reikiamus darbus, teikti paslaugas: Kad atėjai, aptarnáuk dabar i darbu, i valgiu, viskuo Bsg. Mama mano buvo audėja, aš aptarnáudavau: aš skalbiu, dažau, aš pritrinu šeivas, aš apliuobiu Kp. Jis viską aptarnãvo: vyrus nuvežė į pievas, parvežė atgal Jrb. Kad tik aš savi aptarnáunu, ko ten svetimo bereik Šv. Ir vaikus aptarnáusi, ir kiaules pašersi, ir karves pamilši – jug tie darbai apdirbami Yl. Tiek vedu beišsigaliav, jau buvov susirgusiu, kiti beaptarnãvo Slnt. Kol aš anus visus aptarnáusu, o munie vasarą ir aušrelė aušta Klk. Anas turi apie vaiką aptarnáut Aln. Trūksta technikos fermoms aptarnauti sp. ^ Slinka pati nora aptarnaujama, o balta kumelė – numazgojama Dr. refl. tr., intr. PnmR, Sdb: Pats viską apsitarnáuna Stk. Mes šeši buvom ir apsìtarnavom, samdyti nieko nereikėjo Als. Man visas linksmumas, ka da sveika: apsitvarkau, apsitarnáuju Mžš. Aptarnáujas, patinka tokims [paslaugios merginos] Rdn.
×2. (nlt.) tr. atlikti darbus, susijusius su mašinų įrenginių naudojimu, priežiūra: Jūrininkai aptarnáuja laivą KŽ. Angaras – pastatas lėktuvams, malūnsparniams laikyti, aptarnauti ir remontuoti LTEI224.
3. tr. kng. atlikti tam tikrą funkciją: Teismo medicina aptarnauja teismą rš.

* Būtent skolintojus aptarnavo Prezidentė?




Komentarų nėra: