2017-10-31

Višta Strimelės Galva

Ar aš paliksiu Lietuvą dėl įdomiausio, labiausiai įelektrinto pasaulyje miesto – Jeruzalės? Miesto, kuriame visada šviečia saulė ir užtaisyti visi šautuvai…
Atsakysiu savo naujausios knygos
citata: „Kiek laiko aš galėsiu išbūti be tavęs, lietaus merkiama mano Tėvyne? Be tavo sunkių debesų?… Juk aš gimiau su botais”.


×botas sm. botagas.
bõtas sm. (2) nedidelis irkluojamasis, burinis arba motorinis laivas: Su botu plaukia ant vandens Nemuno J. Vos botelį sugriebti galėjom BtApD27,16.
bótas sm. ppr. pl. (2) aukštas moteriškas kaliošas: Viena aukšta ir liekna moteris dėvėjo aukštus, pilkus botus J.Marc.

bõtais žr. motais.
 nė̃ (nei̇̃) bõtais
1. nerūpi, nesvarbu, nė kam ko: Tai man nė̃ bõtais tas daiktas, 
t. y. ne rūpesny, nesirūpinu J. Man nė̃ bõtais, kad tat rytoj 
reiks išvažiuoti Užv. Man nė̃ bõtais tie tavo pirkiniai J.Jabl.
2. į nieką neatsižvelgiant: Nė̃ bõtais neklauso manęs, t. y. 
neboja, nebijos J. Nei̇̃ bõtais elgtis N.

Trinkt!
... užtaisyti visi šautuvai?

Komentarų nėra: