2019-03-10

Puolimas


Dėstytojo name - košmariški vaizdai.
N18.

P.S. Mirties   


Namai?

Rankoj nešuosi Žemės Referendumo plakatą,


kurį prieš pirmąjį TV3 ir LNK „vizitą" pas mane kažkas nuplėšė nuo mano namo sienos ir numetė šalia gyvatvorės, o veduosi šauniąją Didžkę, jauną stiprią kalę, kurią, paliktą kieme, kažkas taip nunuodijo, kad Jakovo klinikoj nepavyko jos išgelbėt per daugiau negu savaitę trukusį gydymą, o nuo nuodų jai net liežuvio galas nukrito (jos palaikai šaldiklyje).


Žemės Referendumo iniciatorių Pranciškų Šliužą, kiek suprantu, irgi kažkas nužudė. 



2 komentarai:

Anonymous rašė...

Ar turite nesusipratimu su savo meilužiu, privertusi žlugimo ir Jūs bandėme suderinti su juo ar ji, bet jis / ji yra ne suteikti jums teigiamą atsakymą ir jūs manote, kas nors nesiruošia tiesiai į jūsų santykius ir jums reikia greitai išspręsti , susisiekite su dr Ajayi šiandien ir už tai, kad tavo meilė gyvenimas grįžti geriausia su savo ex, dr Ajayi galite padėti man atkurti taiką savo namuose, nes mano vyras mane paliko devynių mėnesių ir gyveno su kita moterimi ir niekada norėjo bet grįžti namo su burtininko dr Ajayi padedu grįžo namo po 3 dienų po galinga rašybą atkūrimo buvo padaryta dr Ajayi. Taigi, jei jums reikia greitai išspręsti savo santykius ar santuoką su tam burtininko pagalba, susisiekite su dr Ajayi dabar elektroniniu paštu: drajayi1990@gmail.com arba Whatsapp: 2347084887094

Taip pat galiu atlikti tokią rašybą žemiau
1. Loterijos rašybos
2 Sėkmės rašybos
3. Rašybos laimėti bylą teisme
4. nėštumo rašybos
ir tt ..

Anonymous rašė...

Mano vyras paliko mane dėl jaunesnės moters ir aš buvau nuniokota. Atrodė, lyg ji būtų turėjusi pikto kerėjimo, Garsija per naktį be jokio perspėjimo atsisuko prieš mane. Tai įvyko praėjusiais metais, buvau beviltiška, todėl naudojausi kiekviena burtų perdavimo svetaine, kurią galėjau rasti be rezultatų. Draugas atsiuntė man nuorodą į daktaro Ilekhojie svetainę, ir aš susisiekiau su juo. Jis pradėjo dirbti su manimi birželio mėnesį. Dėl viso jo nuostabaus darbo mano vyras ir aš vėl kartu. Aš tokia laiminga ir privilegijuota, kad mano pusėje yra toks puikus žmogus kaip tu. Ačiū! Dr. Ilekhojie


„WhatsApp Dr Ilekhojie“ telefonu +2348147400259 arba
Paštu gethelp05@gmail.com