yra „Google“ siūloma tinklalapio reklamos sistema, talpinanti reklamas tiek pačioje „Google“ paieškos sistemoje, tiek ir kituose AdSense sistemoje prisiregistravusiose tinklalapiuose. AdWords reklamos kainą nustato patys naudotojai, nurodydami, kiek daugiausia jie mokės už kiekvieną naują lankytoją, kuris atvyko į jų tinklalapį spragtelėdamas pele ant reklamos. Sistema naudoja atviro kodo duomenų bazę MySQL.[2]
AdWords leidžia siūlyti kiek norint mažą kainą, bet jei kiti naudotojai pasiūlys daugiau, tokios reklamos bus rodoma labai nedaug. Reklamos vietą laimi daugiausia pasiūlęs naudotojas, tačiau jis sumoka ne savo pasiūlytą sumą, bet sumą, kurią pasiūlė antras, šį aukcioną pralaimėjęs naudotojas. Taip naudotojas apsaugomas nuo neprotingų išlaidų. Ši sistema vadinama „apibendrintu antrosios kainos aukcionu“.[3][4]
Naudotojas taip pat nurodo maksimalų leistiną dienos biudžetą.
AdWords reklama pateikiama greta jai giminingų tekstų ar paieškos terminų. Kaina nustatoma kiekvienam raktažodžiui ar jų deriniui atskirai ir dažniausiai būna maždaug keliasdešimt centų už lankytoją, nors gali svyruoti nuo kelių centų iki kelių dolerių. AdWords mokama kreditine kortele.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą