2016-07-26
Geležinkelis ir Savivaldybė
Tačiau nei Savivaldybės tarnautojai, nei tuometinis meras Rimantas Taraškevičius negali pasakyti, kam buvo tiesiamas geležinkelis*, kuris nenaudojamas apžėlė ir praėjus 8 metams parduodamas kaip nereikalingas turtas.
Parduodamos 254 ir 125 m ilgio geležinkelio atšakos, kurios, anot Savivaldybės skelbimo, buvo nutiestos 2008-aisiais. Pradinė jų kaina – 60 tūkst. eurų.
Savivaldybės administracijos Finansų ir turto departamento direktorės Aldonos Špučienės teigimu, jos buvo nutiestos, „kai reikėjo įgyvendinti vieną projektą“. Į teritoriją esą turėjo ateiti vystytojas, jam reikėjo geležinkelio atkarpos.
Tuometinis meras Rimantas Taraškevičius sakė nepamenantis jokio panašaus projekto ir buvo linkęs manyti, jog parduodama kokia nors inventorizuota sena geležinkelio atkarpa.
Kiek tai ašakai tiesti buvo išleista lėšų, E. Simokaitis negalėjo atsakyti.
Jeigu nepavyktų geležinkelio parduoti, anot specialisto, galimos ir kitos procedūros, pavyzdžiui, bandyti išnuomoti, nurašyti.
Beje, tai ne vienintelis geležinkelio kelias, priklausantis Savivaldybei. Dvi geležinkelio atšakas ji turi ir Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ). R. Zulco žiniomis, tomis atšakomis naudojasi cemento gamykla. Jos buvo nutiestos įgyvendinant Lypkių gatvės projektą.
Pasak E. Simokaičio, LEZ geležinkelio atšaka yra išnuomota, nes jos parduoti 5 metus negalima, o vėliau, ko gero, ir šis geležinkelis bus parduodamas.
„Europos Sąjunga skiria finansavimą siekdama padėti vystytis toms teritorijoms, tad mes ir įrengėme geležinkelį, o paskui parduosime“, – sakė Turto skyriaus vedėjas.
Indija.
Paryžius.
* Pamanyk - Savivaldybė ir
Geležinkelis:)
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą