2017-11-23

One Way Ticket

Įdomus dalykas nutiko: su Tomu Bakučioniu apsikeitėm telefono numeriais, šitaip: jis surinko mano telefono numerį ir man paskambino. Kai mano telefonas suskambėjo, jisai savo telefone paspaudė raudoną mygtuką.

Namie žiūriu - mano telefone praleisto skambučio nėra.

Mat, prieš tai filmavau telefonu, ir užpildžiau jo atmintį.

Iškraunu nuotraukas/filmukus kompiuterin - du praleistus skambučius mano „išmanusis" rodo, o kas skambino - nerodo.

Skambinu „Bitėn".

„Bitės".mergina, įsitikinusi, kad čia aš, pasako man tą porą numerių.

Abudu man žinomi.

Vėl skambinu „Bitėn".

Ir sužinau, kad nesužinosiu man skambinusio telefono numerio, jei jo neliko mano „išmaniajame".

- Betgi GSM - skaitmeninis ryšis, juk visa info lieka jūsų kompiuteriuose. Jūsų, mergaite, matymo galimybės apribotos?

- Sakykime, kad taip.

- Tai negi man reikės važiuot „Bitėn" pokalbių išklotinės?

- Pokalbių išklotinėje nebūna įeinančių skambučių.

- Ir „Bitė" savo klientui jų nesako?

- Ne.

Geras?






Komentarų nėra: