2018-07-31

Administracinių nusižengimų komisijos posėdis


Dėl stirnos, vyko šiandien nuo 8:15 Vilniaus rajono savivaldybės kabinete 124.

Toje byloje tokie popieriai: 2018 06 12 15:43 Vilniaus rajono policija gavo anoniminį pranešimą iš Rastinėnų kaimo Lakštingalų gatvės gyventojos,
jog 2018 06 11 vakare prie Verdenės gatvės (kaimas nenurodytas) namo (namo numeris nenurodytas) buvo 4 šunų užpulta ir sudraskyta stirna. Rašoma, jog buvo pranešta 112, bet policija neatvyko, atvyko tik medžiotojas. Taip pat rašoma, jog anoniminis pranešėjas išsiaiškino, jog šunys laikomi Mirtų gatvėje (kaimas nenurodytas).

Pastaba. Verdenės gatvę man pavyko aptikti Mikališkių kaime (google maps jos neranda), Mirtų gatvę aptikau irgi Mikališkių kaime.
Kaip jau rašiau, 2018 06 14 sulaukiau skambučio iš Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus, jog gautas skundas dėl mano šunų ir man skubiai reikia atvykti namo (gyvenu Mikališkių km. Saulėtojoje g. 15B). Atlėkiau ir ten radau dvi TV su telekameromis: TV3 ir LNK.

Joms papasakojau apie 3 degesnių už medį Lietuvos Respublikos piliečių, jų tarpe mano brolio Kęstučio Palioko,  žūtį 2013 metų Vasario 16-tą dieną Vilniaus rajono Zujūnų kaime, paaiškinau, kad šunys mane saugo nuo panašios mirties (visa tai abi televizijos „iškirpo"),  ir išvažiavau, du kieme laisvai laksčiusius savo šunis pasiėmęs su savimi.

Šiandien Administracinių nusižengimų komisijos posėdyje viešai nagrinėtame 2018 06 29 protokole esu kaltinamas, jog 2 mano šunys Mikališkių km. Bubų (nebe Verdenės) gatvėje sudraskė stirną (dalyvavo Press Jazz TV, posėdis nufilmuotas).

Prie protokolo pridėti tokie paaiškinimai:

1. Vienas aiškintojas, gyvenantis Mikališkių kaimo Verdenės gatvėje, savo 2018 06 15 rašytame paaiškinime rašo, jog 2018 06 11 19:30 jis buvo minėtu adresu (Verdenės g.?) ir išgirdo kaip už 20 metrų pastebėjo (taip ir parašyta) gulinčią sudraskytą stirną, nuo kurios bėgo 2 šunys - rudas ir rudai baltas, panašūs į skalikus (medžioklinius).

2 Antras aiškintojas, kiek žinau, nepilnametis, 2018 06 18 rašytame paaiškinime rašo, jog 2018 06 11 po 15 min nuo 19:30, t.y., 19:45, mano kieme, adresu Saulėtoji g. 15B, Mikališkių kaime, matė lakstant du šunis - rudą ir rudai baltą.

Viskas.

Gyvos tos vargšės stirnos niekas nematė.*

Kiek suprantu, pirmojo aiškintojo kieme atsirado negyva stirna.

Kas būtų, jei tokia atsirastų jūsų kieme arba jūsų automobilio bagažinėje?

Administracinių nusižengimų komisija išėjo pasitarti.

Tartis gali 3 dienas.

Iš kur 2018 06 14 pas mane atsirado TV3 ir LNK su kameromis, liko neaišku.

* Nėra nei stirnos nuotraukų, nei vaizdo įrašų. Tuo tarpu TV visai Lietuvai 2018 06 14 rodė žolėje gulinčią negyvą stirną. Kur TV ją rado?




Komentarų nėra: