2019-12-22

Žydai, Pagonys, Vakarai Ir Romanovas


Elertė radijas pranešė, kad Žydai šiandien, Saulei nusileidus, uždegs pirmąją Chanukos žvakę, šitaip švęsdami pergalę prieš pagonis.

Vos ne pagonim atvirtęs Romanovas štai ką aiškina:
– Man buvo 12 metų. Dievinome su vaikinais basomis bėgioti lietui lyjant. Stiprus vėjas, žaibas… Va taip bėgu, matau – laidas mėtosi. Čiumpu, o jis – aukštos įtampos.

– Mane tokia jėga suspaudė! Jau negaliu kvėpuoti. Išėjau iš savo kūno ir kažkur iš viršaus žiūriu: štai aš guliu, žolė, lietus… Matau – mane griebia už kojos. Staiga palengvėja. Siela grįžta į kūną.

Pripuolė vairuotojas su kastuvu, numušė tą laidą. Pradėjo mane į žemę mėtyti.

– Iki tol mokiausi dvejetais. Po šito įvykio patekau į matematikos olimpiadą. Kol visi užsirašinėjo užduotį – aš jau sprendžiau. Neturėjau sąsiuvinio, viską atsimindavau. Aš penketą gaunu, kiti vaikai verkia.

– Štai po to įvykio prasirėžė. Man versle nereikia galvoti, aš visą paveikslą matau. Štai važiuoju pro „Triumph Palace“ (Maskvoje esantis aukščiausias gyvenamasis pastatas Europoje), kažkas priverčia sustoti. Klausiu: kiek pas jus liko neparduoto ploto? Pasirodo – 12 procentų. Pasiruošę tiesiog dabar atiduoti su nuolaida, po 1900 už kvadratinį metrą. Viską imu.

Praėjus metams parduodu už 21 tūkstantį.

Aš matau, kas yra ir kas bus!

- Dauguma man bėdų dėl to, kad užsiėmiau istorija – ir supratau, kad ji 100 procentų sufalsifikuota. Lietuva Rusijai buvo kaip Bresto tvirtovė. Pasienio zona, kurią bandė pasiimti Vakarai.

O Rusija su Lietuva visada susitardavo. Lietuvos didysis kunigaikštis Vytautas ištekino savo dukterį už Dmitrijaus Donskojaus sūnaus Vasilijaus ir ji tapo Maskvos cariene. Tas Vytautas nuveikė ne mažiau nei Petras Pirmasis. Nebūtų šito – nebūtų Rusijos.

Viskas nutylima! Kaip ir tai, kad Smolenskas atiteko Lietuvai ne todėl, kad jį užgrobė, o kaip mokestis už sienos apsaugą.

Tiek Rusija, tiek Lietuva kilo iš pagoniškos kultūros*. Daug įdomybių aiškėja, iki vakaro galiu pasakoti…

– Kas kapstosi istorijoje – tas neparankus Vakarams. O aš visa tai pradėjau suprasti. 2012-aisiais Vilniuje vyko NATO konferencija, kur atviru tekstu buvo kalbama: „Kas mūsų priešai? Tie, kuri kapstosi istorijoje“.

Va matot - Romanovas sako, kad Lietuva Rusijai „stogą darė":)

* Rusiją, deja, sutvėrė Cerkvė, rytietiškoji Kirchė, su Caru/Kiesorium vietoj anų laikų vakarietiško Kaizerio.

1 komentaras:

Dario Budrio rašė...

Iš kokių galių Runraštis? Ačiū