2020-05-24

Italų Architektai Stato Kinų Sieną


Patys paskaitykit:
Įsižiūrėkim Kremliaus sienos viršų.
Didžiosios Kinų Sienos
viršus labai jau panašus...
Apačioje jos plotis 4,6–9,1 m. (vidutiniškai 6 metrai), o viršuje iki 7,6 m. Jos aukštis siekia vidutiniškai 7,6 m (neįskaitant dantytos gynybinės sienos). Maždaug kas 180 m buvo įrengti sargybos bokštai (apie 12 m aukščio).

Kremliaus gi sieną, kaip jau žinom, pastatė italų architektai:
Iš 20 bokštų, įsiterpiančių į galingas sienas, įspūdingiausi stovi kampuose arba prie pagrindinių įėjimų. Gražiausiu ir harmoningiausiu Kremliaus bokštu iki šiol laikomas – Frolovo, vėliau pavadintas Spaso, arba Viešpaties Atsimainymo bokštas, pastatytas pagal architekto Pietro Antonio Solari (kuris ten, Makvoj, ir numirė, kaip Пётр Антонин Фрязин*) projektą 1491 metais.

Ясно?


Ясно:((

Lyg tyčia Ярлыки на Великое Княжение toj BŪSIMOJOJ RUSIJOJ LYG IR NUSTOTI DALINT.

Šiais laikais su Kinų Siena
irgi ne taip jau paprasta...

Kinija = Китай

Китай Город = Kinijos Miestas

Bet kodėl Maskvos senamiestis
taip vadinasi - ne aiškina, o tik painioja,





Gerolamo BiscaroI Solari da Carona, "Bollettino Storico della Svizzera italiana", XXXIV, Bellinzona 1912, 61-77.

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Kaip aš sugebėjau išsaugoti savo santuoką. Esu vedęs ir 35 metų amžiaus esu iš Briuselio. Aš vedęs 8 metus su savo vyru Kennedy, turime 2 vaikus. Mano santuoka su vyru visada buvo nuostabi, kol trečioji šalis nepateko į niekur. Viskas prasidėjo nuo tada, kai aš pradėjau stebėti artumą tarp Kennedy ir jo vadinamojo sekretoriaus. Aš net kreipiausi į jį dėl sekretoriaus ir jis sako, kad jie tik draugai. Aš žinojau, kad visa tai buvo melas tą dieną, kai pamačiau jo sekretoriaus telefoną meilės žinutėmis, su juo susidūriau, iškart jis įsiplieskė ir paklausė manęs, kokia teisė man teko nusiteikti jo telefonui, pasakiau jam, kad ketinu pranešti jam ir jo įmonės vadovo sekretoriui, iškart jis man atšovė išgirdęs ir pradėjo mane mušti, mūsų vaikai net pradėjo verkti. Nepaisant jo požiūrio, aš vis dar buvau su juo, jis nustodavo miegoti namuose kartais, net kai išsikraustydavo iš namų ir pradėjo eiti pas savo sekretorių, jis mane palikdavo su mūsų vaikais. Aš buvau iki ašarų, neturėjau į ką bėgti, nes viskas, ko norėjau, buvo mano vyro sugrįžimas namo, kol sutikau gydytoją Ajayi. Jis papasakojo mano problemų priežastį dėl to, kad mano vyrui buvo blogai pasakyta, kad tai jo akys nebuvo aiškios. Jis man pasakė, kad ketina ištarti burtus, o mano vyras grįš pas mane ir jis man pasakė, ką darysiu. Aš didžiuojuosi sakydamas, kad nepraėjo septynios dienos, kai mano vyras grįžo namo elgedamasis ir būdamas blaivus, mano šeima vėl kartu. Ačiū dr. Ajayi, galite susisiekti su juo naudodami „Viber“ ar „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com