2013-05-21

Putinas ir Pranciškus

2000 m. išvakarėse, kai B.Jelcinas atsistatydino iš prezidento pareigų ir perdavė valdžią tuometiniam ministrui pirmininkui V.Putinui, B.Berezovskio neformalios politinės įtakos era baigėsi.

Mūsų Sąjūdžio laikraštis rašo vakarietiškais žodžiais.

Įdomu, ką tokiu stilium parašytų apie Žalgirio mūšį?

Įdomu tai, kad pats B.Berezovskis buvo vienas iš tų, kurie laimino V.Pu­tino kaip B.Jelcino įpėdinio pasirinkimą 1999 m. Tai B.Berezovskis Rusijos prezidentui yra ne kartą priminęs.

Nežinau, ar tikrai taip.

Bet visi žino, ir aš girdėjau, kad Putinas - iš KGB.

Girdėjau, kad KGB - rimta struktūra.

Dar žinau, kad KGB persitvarkė, keitė vardus - juk SSSR nebėr.

Taigi, ir naujosios slaptosios/saugumo struktūros/ų tikslai kiti.

Ir vėliava kita.

Niekas gal nesiginčys, kad Putino pastangomis Rusija dabar yra štai čia.

Mes gi šliejamės prie šitų.

Tarkim.

Taigi: Rusijos prezidentas Jelcinas atsistatydino prieš 13 metų, jo vietą užėmė struktūros, vadinamos KGB, atstovas Putinas, tapo Rusijos prezidentu, Rusija dabar yra yra štai čia.

Prieš 3 mėnesius popiežius Benediktas XVI atsistatydino, jo vietą užėmė struktūros, vadinamos Jėzuitų Ordinu, atstovas popiežius Pranciškus.

Kažin, ar kas sovietinį KGB pavadintų reformatorių organizacija.

Ir Jėzuitų Ordinas toks nebuvo, Lietuvoj jis atsirado božnicos pakviestas kovai prieš Reformaciją.

Jėzuitų ordinas daug kuo panašus į slaptą sukarintą organizaciją: jėzuitams vadovauja visam amžiui renkamas Generolas („generalinis vyresnysis“), орден разрешает многим иезуитам вести светский образ жизни, сохраняя в тайне свою принадлежность к ордену.

Ir štai, šios organizacijos atstovas skelbia reformą.

Finansų.

Kurios, apeinant Bibliją, nepadarysi.

KGB ir Putinas.


Jėzuitų Ordinas ir Pranciškus.


P ir P.

Iš skirtingų mūsų vieno pasaulio pusių.

P2P.



1 komentaras:

audrius rašė...

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80

http://tannenberg-nationaldenkmal.andreasspringer.de/

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB

Прочитав мирный договор, Фердинанд Фош заявил: Это не мир, это перемирие на 20 лет.

В. И. Ленин писал о Версальском договоре «… договор хищников и разбойников»: Это неслыханный,грабительский мир, который десятки миллионов людей, и в том числе самых цивилизованных,ставит в положениерабов.Это не мир, а условия, продиктованные разбойниками с ножом в руках беззащитной жертве [9] .

Беседуя с Э. Иденом 29 марта 1935 года в Кремле, Сталин говорит: Рано или поздно германский народ должен был освободиться от Версальскихцепей… Повторяю, такой великий народ, как германцы, должен был вырваться из цепей Версаля.

Kas dabar, tas ir prieš šimtą, tas ir prieš du šimtus, tas ir prieš 300, ir prieš 500, 600, 1000, 1600, 1900, 2000, 2400, 3500 ir tt. Aš lietuvis, aš rusas, aš prusas, aš teutonis, aš pagonis, aš sueivis, aš sarmatas, aš trakas, aš kiras, aš aleksandras, aš trojanas, aš menas, aš aš aš... AŠ , ŠA TU NEMAS... Karas, karas, karas, kur jis gimsta? Mazguvoje, novatnume, vajuj ar tyloje nemioje? Kada tai baigsis ir stos taika-kaita, myras-rymas, nova-vena, peace-sarmata?

Peace, peace ful, pacai, pist ir tai ką? Kažkokia peaso kamastruta:

http://www.etymonline.com/index.php?allowed_in_frame=0&search=peace&searchmode=none

Sistema juda nesustabdomai:

Sistemos neimanoma patobulinti, ji yra tobula, jei veikia auto režimu, kaip ir visa visata. Dabar sistema rieda automatiniu rėžimu tiesiu taikymu į susinaikinimą ir sunaikinimą. Visi gaudo momenta morės, susitaikę su tokia padėtimi, o kad ką pagautum ir gautum reikia naujo, kitokio, novo navatno novyjimo pajimimui pozityvios energijos ir atsikratymui negatyvo, kaip materialinėje, tiek ir dvasinėje plotmėje. Problema naujame, sename, kitame, mintyje, įdėjose yra ta, kad visa tai visada lieka praeityje, kad ir kaip be planuosi-sapnuosi ateitį, o visa tai instaliuojant į sistemą,-as yra beviltiškas atsilikimas tame įrimo-gyvenimo procese. Reikia kažkokio stebuklo ir stebėtojų tų stebuklų su vykdytojais-kreipėjais, kurių būtų tam tikra masė sukurianti jėgas, galinčias keisti įvykius esamam laike, o ne sukti vairą pražiopsojus posukį. Sisteminiai makleriai, vairuotojai, programuotojai, fizikai ir kitoki sistemos elementai su visais kompais ir kolaidėriais yra patys didžiausi gyvenimo mulkiai, tačiau gaunantys didžiausią naudą, kad saugotų tą absurdą ir viltį, kad tą sisteminė gargara susilies su visais gamtos dažniais, impulsais ir sruvens kartu su srauniu gyvenimo upeliu, kas yra totalus absurdas, kurį jie supranta, bet iš to pasitraukti į sodą, į tikrą gyvenimą, jiems tikrai neapsimoka. Tačiau vyksta nuolatos stebuklai, kaip ir visada vykdavo, tik tos sąmoningos masės visad būna permaža persverti kritinę masę. Belieka stebėti, kad nepražiopsoti kokio stebuklo ar big bango:)