2014-06-25

Viešasis interesas „Akropolyje“

Ryto paštas:

Referendumas-trečiadienis

Gautieji
x

Algirdas Mačiulaitis

06:23 (prieš 4 valandas)

Gavau žinią iš Elonos, kad kažką apsauga išvijo iš Akropolio (bedalinant Referendūmo, kurį sisteminė žiniasklaida ir valdantieji ignoruoja, laikraščius - mano pastaba).
 
Labai blogai, kad Jūs neįsiklausot, kas Jums yra sakoma. Mano tel. 8-673-04771. Telefonas įjungtas visą parą. Atsakau į visus be išimties skambučius. Jei kažkas Jus nori iš kažkur išvyti, reikia tuoj pat paskambinti man, ir klausimas bus išspręstas. Atsiminkit, parduotuvės, poliklinikos,autobusų stotys ir visos įstaigos, kur galima laisvai patekti, vadinasi viešomis vietomis. Nežiūrint į tai, kad tos parduotuvės priklauso kažkokiam savininkui, jos visos paklūsta viešosios vietos įstatatymui. O viešose vietose galima dalinti laikraščius ir kitokią reklaminę medžiagą. Kaip žinot man dešimtis kartų dėl to paties buvo kviečiama policija ir kiekvieną kartą būdavo pasakyta apsaugai, kad jie neteisūs. Tad būkit drąsesni o jei kas neaišku skambinkit man. 8-673-04771


Komentarų nėra: