2016-09-13

Lietuvos prokuratūra dabar

Tik patyręs tris infarktus ir prabilęs apie tai, kad jo kūne sunkiai surastum savų organų, legendiniu prokuroru vadinamas vilnietis Ramutis Jancevičius* penktadienį paskutinį kartą užvėrė prokuratūros duris. Ir išsinešė daug paslapčių. Kokios jos?
Iš banditų mes jautėme net tam tikrą pagarbą, nes darėme tai, ką turėjome. O vadinamosios kediados metu buvo kitaip – sukilo visuomenė, kilo psichozė. Jūs net neįsivaizduojate, kokį spaudimą teko patirti“, – „Lietuvos rytui“ sakė penktadienį su VILNIAUS APYGARDOS prokuratūra atsisveikinęs 57 metų R.Jancevičius.

Ir šilto, ir šalto daugiau nei per 30 metų, praleistų prokuratūros sistemoje, matęs R.Jancevičius teigė, kad „violetinė“ istorija jam paliko slogiausią įspūdį. Ypač dėl to, kad nuo persekiotojų kentėjo ne tik jis, bet ir šeima.
– Prisiminkite tuos laikus, kai Vilniuje siautėjo banditai.

– Tie metai – jau istorija. Tai, ką mes darėme tada, mus už tai dabar galbūt ir teistų. Aš pats važiuodavau į susitikimus su banditais, kurie vykdavo naktį miške, arba man į kabinetą juos atveždavo. Įkalbinėjome juos prisipažinti, viską papasakoti.

– Ir kada nors pasisekdavo?

– Žinoma. Ir ne vieną, ne du, ne tris kartus. Tekdavo ir sukti galvą, kaip jiems duotus pažadus išpildyti. Buvo atvejis vienoje byloje, kai už nužudymą žmogus buvo nuteistas tik pataisos darbais, bet taip reikėjo.
– Į išgalvotos pedofilijos istoriją buvo įklimpę ir daug politikų, tarp jų ir prezidentė Dalia Grybauskaitė, konservatorių patriarchas Vytautas Landsbergis. Ar jautėte spaudimą iš politikų?

Ne. Reikia pažinoti mane – man nepadarys jokio spaudimo. Jei bando daryti, aš elgiuosi priešingai.

Vidaus reikalų ministras Virgilijus Bulovas man paskambino ir pareikalavo, kad jam atvežtų bylą. Pasakiau, kad išvarysiu pro duris: „Jūs esate ministras ir jūs man esate niekas, aš jums nepavaldus.“
Išvados:

1. Legendinis prokuroras jautė banditų pagarbą, važiuodavo miškan naktį kalbėtis su jais, vykdė jiems duotus pažadus - taip, jis sako, reikėjo.

2. Iš politikų spaudimo jis nepatyrė, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministrą išvarė pro duris.

3. Spaudimą patyrė tik iš visuomenės, tada paprašė apsaugos, dukrai. 

* Mano brolio,
su kurio žūties 2013 metų Vasario 16 dieną VILNIAUS RAJONE tyrimu nei man, nei brolio sūnui Lietuvos prokuratūra susipažinti neleidžia**, vienmetis, netgi gimtadieniai jų tik trim dienom skiriasi.

... prokuratūra antroji po Seimo paskelbė, kad mes Maskvai nedirbsimedirbsime Lietuvai.

Ar aš ir mano brolio sūnus - nebe Lietuvos piliečiai?

** Klausimas:

Kam

dirba Lietuvos Respublikos prokuratūra - visuomenei ar kam kitam?***

*** Ne tik prokuratūra - Lietuvos Respublikos teisėtvarka****.
**** Jei šie - kontrabanditai, ar šitie - banditai?

Komentarų nėra: