2017-12-30

Bitcoin Of England

30 DECEMBER 2017 • 12:25PM
The Bank of England could green light its own Bitcoin-style digital currency as early as 2018, The Telegraph can disclose.

A research unit set up by the Bank is investigating the possible introduction of a crypto-currency linked to sterling.

If approved, a virtual currency issued by the bank would pave the way for a revolutionary shake up of high street banking.

A Bank of England-issued digital currency would potentially allow British citizens to keep their money - in digital form - with the central bank itself, dispensing with the need for a retail bank. Big-ticket transactions, such as buying a house, could happen in nanoseconds.

The research unit was set up in February 2015 and, according to a Bank of England spokesman, could report back within the next 12 months.

The Bank has been trialling technology for digital transactions, using the same technology that underpins Bitcoins and other...
'Bitcoin of England': a Bank research group is investigating the possible introduction of a crypto-currency CREDIT: BLOOMBERG

2 komentarai:

Anonymous rašė...

Aš išgyvenau sunkius laikus santykiuose su sužadėtiniu, nes jis sakė, kad daugiau manęs nemyli ir nori, kad mes nutrauktume savo sužadėtuves. Aš paklausiau, kodėl jis to nori, bet jis man nesuteikė jokio gero atsakymo, paprašiau jo neišeiti, nes aš tikrai jį myliu, jis vis tiek išvyko ir pasilieka pas kitą panele. Tai man buvo įkalbėta, nes žinau, kad jis mane myli, todėl aš rinksiuosi pagalbos ir randu Dr. Ajayi internete, jis yra burtininkas, paaiškinau. ką aš praėjau, jis papasakojo, iš kur kyla problema ir kad su manimi sužadėtiniu yra manipuliuojama, jis man pasakė burtą ir po septynių dienų sulaukiau vyro skambučio, kad jis grįžta namo, jis atėjo atgal ir dabar mes laimingai vedę. susisiekite su dr. Ajayi savo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com. jo burtas yra efektyvus ir tikras

Sandra rašė...

Aš grįžau su savo buvusiu draugu, padedamas geriausio rašybos rato internete daktaro Fayosa, ir aš labai rekomenduoju daktarą Fayosą visiems, turintiems dvasinių problemų ar turintiems problemų jo santykiuose, noriu paliudyti, kaip aš grįžau vaikinas po to, kai išsiskyrė su manimi, mes buvome kartu 2 metus, neseniai sužinojau, kad mano vaikinas turėjo romaną su kita mergina, kai susidūriau su juo, tai sukėlė kivirčus ir jis pagaliau išsiskyrė su manimi, aš išbandžiau viską, ką aš galėjau jį susigrąžinti, bet viskas nesėkmingai, kol santykių forume nemačiau įrašo apie burtų ratuką, kuris padeda žmonėms atgauti prarastą meilę per meilės kerą, iš pradžių aš tuo abejojau, bet nusprendžiau pabandyti, kai aš susisiekė su šio burtų siuntėju, jis man pasakė, ką man daryti, o aš tai padariau. Tada jis man padarė meilės burtą ir džiaugėsi galėdamas pasakyti po 28 valandų, mano vaikinas tikrai man paskambino ir pasakė, kad man jo labai trūksta, taip nuostabu !! Štai kaip jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu, ir atsiprašė už savo klaidą ir už man sukeltą skausmą. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo tvirtesni nei buvo anksčiau, ačiū daktarui Fayosa jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad daktaras Fayosa tikras ir galingas burtų ratukas, kurį visada melsiu, kad ilgai gyventų, kad padėčiau jo vaikams bėdų metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų buvęs atstovas ar jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu burtų leidėju dabar. Štai jo kontaktas: el. paštas (Fayosasolusionhome@gmail.com) arba tiesiogiai whatssapp +2348151918774