2017-12-30

Prisišnekėjo

Nei Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) atstovai valdžioje, nei koalicijos partneriai nemato požymių, kad kas nors ketintų nuversti valdžią. „Aš tikrai nenoriu vartoti tokių išsireiškimų. Valdžia ir vyriausybė yra stipri. Negali būti jokios kalbos apie tai, kad kažkas susvyruotų“, – Elertė Eltė kalbėjo premjeras Saulius Skvernelis.
Šitokiais laikais negali būt toks užtikrintas...

Na, į ką čia panašu: ne Europos Sąjungos šalis
mūsų Prezidentūroje švenčia pergalę
prieš mūsų sąjungininkus graikus:

Jew (n.)
late 12c., Giw, Jeu, "a Jew (ancient or modern), one of the Jewish race or religion," from Anglo-French iuw, Old French giu (Modern French Juif), from Latin Iudaeum (nominative Iudaeus), from Greek Ioudaios, from Aramaic (Semitic) jehudhai (Hebrew y'hudi) "a Jew," from Y'hudah "Judah," literally "celebrated," name of Jacob's fourth son and of the tribe descended from him.

Spelling with J- predominated from 16c. Replaced Old English Iudeas "the Jews," which is from Latin. As an offensive and opprobrious term, "person who seeks gain by sordid means," c. 1600. Jews' harp "simple mouth harp" is from 1580s, earlier Jews' trump (1540s); the connection with Jewishness is obscure, unless it is somehow biblical.

In uneducated times, inexplicable ancient artifacts were credited to Jews, based on the biblical chronology of history: such as
Jews' money (1570s) "Roman coins found in England." In Greece, after Christianity had erased the memory of classical glory, 
 ruins of pagan temples were called "Jews' castles,"and in Cornwall, Jews' houses was the name for the remains of ancient tin-smelting works.

Klausykit -  apie raidę „šin"
ir kalbėt neverta - mes gi net raidę „Y" vadinam „i graikiška prancūziškai"!






1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš išgyvenau sunkius laikus santykiuose su sužadėtiniu, nes jis sakė, kad daugiau manęs nemyli ir nori, kad mes nutrauktume savo sužadėtuves. Aš paklausiau, kodėl jis to nori, bet jis man nesuteikė jokio gero atsakymo, paprašiau jo neišeiti, nes aš tikrai jį myliu, jis vis tiek išvyko ir pasilieka pas kitą panele. Tai man buvo įkalbėta, nes žinau, kad jis mane myli, todėl aš rinksiuosi pagalbos ir randu Dr. Ajayi internete, jis yra burtininkas, paaiškinau. ką aš praėjau, jis papasakojo, iš kur kyla problema ir kad su manimi sužadėtiniu yra manipuliuojama, jis man pasakė burtą ir po septynių dienų sulaukiau vyro skambučio, kad jis grįžta namo, jis atėjo atgal ir dabar mes laimingai vedę. susisiekite su dr. Ajayi savo „Viber“ ar „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com. jo burtas yra efektyvus ir tikras